Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák nyelvtudás nélkül
107 db találat
Szűrés
-
Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül! Akkor fogod j...máj. 08.
-
Üzemeltetési költségek nyomon-követése, együttműködés a pénzügyi osztállyal Bérlői szerződések készítése, lejárt szerződések újrakötése Kiadó irodahelyiségek bemutatása az érdeklődők részére Beérkező számlák ellenőrzése, jóváhagyásra történő előkészítése Riportok készítése a cég...máj. 08.
-
A legjobb beszerzési feltételek kialakítása Készletigények határidőre történő biztosítása Megrendelések folyamatos nyomon követése, menedzselése, reklamációk kezelése Ártárgyalások lebonyolítása Beszállítói áremelések minimalizálása, kontrollja A beszerzésekhez, készletgazdálkodá...máj. 08.
-
Modern irodai munkakörnyezetbe, folyamatosan bővülő, fiatalos, vidám csapatba várunk asszisztensi pozícióba akár azonnali munkakezdéssel. Feladatkör: adminisztratív irodai feladatok elvégzése, nyilvántartások/ táblázatok kezelése és vezetése vezetők támogatása szerződéskezelés fl...máj. 08.
-
Fuvarlevelek rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Bérfuvarok-, gépbérletek megrendeléseinek visszaigazolása, szerződések előkészítése Táblázat kezelés, kimutatások készítése KSH adatok kezelése, vezetése Üzemanyag-, kenőanyag rendelése, szállítólevelek, számlák kezelése Kar...máj. 08.
-
Értékesítéssel, pályázati projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése IDPR (DKÜ), EKR rendszer ismerete, magabiztos használata Projektek előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz szükséges tervek, statisztikák összeállítása, nyilvántartások vezetése Adatszolgáltatás...máj. 08.
-
posta kezelése központi e-mail címek kezelése számlák, szerződések szkennelése, archiválása (digitálisan és fizikailag) házi pénztár vezetése beszerzések, szolgáltatások megrendelése, nyomonkövetése iroda napi működésének menedzselése eszköz leltárak készítése, naprakészen tartás...máj. 08.
-
Szoftver specifikációjába, dokumentálásában való részvétel, Felhasználási eseték és ügyfél élménytérképek készítése, Modellezés, analízisek és szimulációk támogatása, Kapcsolattartás a projekt többi résztvevőjével.máj. 07.
-
Raktárkezelő rendszer üzemeltetése Áruátvétel és kiadás és ezek dokumentálása Készletellenőrzés, leltározás Raktári dokumentáció (CMR, szállítólevelek szakszerű kitöltése, EKAER rendszer használata)máj. 07.
-
Telefonon keresztüli igényfelkeltés, időpont egyeztetés kereskedőknek (hideg hívások) Meglévő ügyfeleknek többletszolgáltatás értékesítés Kereskedők, területi vezetők munkájának támogatása Új ügyfelek, partnerek felkutatása Adminisztrációs feladatok elvégzése Szervezési, koordi...máj. 06.
-
Back office terület adminisztratív és törzsadat kezelési feladatainak ellátása A portfólióik értékeléséhez szükséges piaci adatok kezelése Pénzügyi tranzakciók feldolgozása Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása Befektetési alapok, nyugdíjpén...máj. 04.
-
Irodai napi adminisztráció Napi készpénz kezelése és iktatása Szállítólevelek, számlák készítése Iratok, szerződések iktatása Beérkező telefonhívások fogadása Ügyvezetői döntések előkészítése Folyamatok, feladatok nyomon követése, státuszjelentés, statisztikák készítése Kapcsolat...máj. 03.
-
Gyógyszer-nagykereskedelmi tevékenység minőségbiztosítási rendszerének fenntartása és támogatása (működési engedélyek nyilvántartása, hűtött tárolást igénylő gyógyszerek kezelése, szállítmányok érkeztetése, hőmérséklet-adatrögzítők és dokumentáció kezelése, mintavétel és alaki vi...máj. 03.
-
Projekt kivitelezés az alapoktól: a projekt adminisztráció támogatása, a kivitelezésekkel kapcsolatos dokumentáció kezelése, rendszerezése, illetve részvétel a projekt dokumentáció napra készen tartásában A projektekkel kapcsolatos autós ügyintézés (beszerzés, postázás) ellátása...máj. 03.
-
A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...máj. 03.
-
Cikktörzs adatbázis kezelése ( Cikkek létrehozása, adatainak karbantartása) kereskedelmi árazásban való részvétel – adatok feltöltése, karbantartása értékesítést és vezetést támogató riportok prezentálása adott periódusban hibák feltárásban való aktív közreműködés központi suppor...máj. 02.
-
Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termény elszámoláshoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése számlázás és hozzá tartozó dokumentumok készítése bejelentés köteles adatok szolgáltatása hatóság felé szerződött f...máj. 02.
-
Beszerzési és kiskereskedelmi folyamatok operatív támogatása Megrendelések feldolgozása és kezelése Élelmiszerboltokkal és beszállítókkal való kapcsolattartás (e-mailben és telefonon) Számla- és szerződéskezelés Beszállítói adatbázis karbantartása és kezelése Riportok elkészítése...máj. 02.
-
Catering rendezvényeken a cég képviselete. Catering rendezvények árajánlatának készítése, annak megszervezése és teljeskörű lebonyolítása. Kapcsolattartás a catering megrendelőkkel, igényeik-panaszaik kezelése személyesen-telefonon-írásaban. Catering-árumozgató munkájának telje...máj. 02.
-
Bővítjük az MVM Csoport új tagvállalatának, a New Generation Building Solutions Hungary Kft.-nek csapatát. Az NGBSH számos sikeres projekttel maga mögött, egy lendületes, piacvezető, felületfűtés és -hűtés tervezésével, gyártásával és kivitelezésével foglalkozó vállalat, mely a f...máj. 02.