Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

165 db találat
Szűrés
  • Ügyvezető munkájának teljes körű támogatása Naptárkezelés, találkozók egyeztetése Belső és külső levelezés kezelése, prezentáció készítése Tárgyalások, rendezvények és üzleti utak szervezése Üzleti partnerek fogadása
    máj. 28.
  • Új munkatársunk legfőbb feladata viszonteladó partnereink kiszolgálása, a kapcsolat folyamatos ápolása, értékesítőink munkájának támogatása. Feladatok Meglévő nagykereskedelmi partnereink rendeléseinek önálló, precíz feldolgozása SAP Business One rendszerben Megrendelések visszai...
    máj. 28.
  • Könyvelés munkájának adminisztratív támogatása Számlázás, számlák ellenőrzése Utalások egyeztetése, rögzítése Kintlévőségek kezelése
    máj. 28.
  • Recepciós

    3519 Miskolc, Fagyöngy utca
    -Vendégeink érkeztetése, utaztatása, recepción történő fogadása, egyéb adminisztratív teendők elvégzése - A vendégek színvonalas kiszolgálása - Szállodai szoftver(Hostware) napi szintű használata, készpénzkezelés, számlázás - Szállodai foglalások kezelése, ügyfél kommunikáció a k...
    máj. 28.
  • beérkező támogatás igénylések feldolgozása, értékelése; előlegigénylések vizsgálata; elszámolások, szakmai beszámolók ellenőrzése; módosítási igények kezelése; helyszíni ellenőrzések lefolytatása; kimutatások készítése.
    máj. 28.
  • - professzionális ügyfélkiszolgálás - hosszú távú kapcsolat kiépítése az ügyféllel - tanácsadás a termékek kiválasztásában - az üzlet esztétikájáról és megjelenéséről való gondoskodás
    máj. 28.
  • árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé, megrendelések ügyintézése és nyilvántartása, napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen, értékesítők munkájának támogatása, adminisztratív feladatok ellátása, vezető utasításainak elvégzése...
    máj. 28.
  • Beérkező telefonhívások és e-mailek fogadása, koordinálása Ügyfelek fogadása (magyarul és angolul), kiszolgálása Tárgyalások, meetingek, konferenciahívások előkészítése és szervezése A recepciós terület, a tárgyalók és a közös terek menedzselése, rendben tartása Bejövő és kimenő...
    máj. 27.
  • Levelek, szerződések kezelése, beérkező számlák iktatása és továbbítása a pénzügy felé; Vezérigazgatói iroda, munkavédelmi szakértő és ügyvezető munkájának támogatása, üzleti utazások szervezése; Szerződések és céges dokumentumok aláíratása, közjegyzői okiratok kezelése, meghatal...
    máj. 27.
  • Felsővezető munkájának teljeskörű támogatására keressük határozott és önálló kollégánkat egy két fős asszisztensi csapatba. Amennyiben igazi problémamegoldónak érzed magad és az alábbiak alapján magadra ismersz, úgy várjuk jelentkezésed!    Főbb feladatok:    vendégek fogadása, m...
    máj. 27.
  • Családias légkörű csapatunkba várunk Téged, ha örömmel dolgozol modern irodai környezetben és munkáddal szívesen segítenéd cégünk kereskedelmi, adminisztratív folyamatait.
    máj. 27.
  • Erasmus referens

    1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
    Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...
    máj. 27.
  • Pályázati referens

    8100 Várpalota, Gárdonyi Géza utca 39.
    Várpalota Város Önkormányzata által benyújtott pályázatok, valamint a támogatott projektek keretében pályázatok, projektek formai és tartalmi ellenőrzése, ügyintézése a kiírásoknak megfelelően. Az elszámolások során a kapcsolódó szerződések és számlák alaki és tartalmi követelmén...
    máj. 27.
  • A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányítási rendszerben történő lekezelése A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása Raktárkészlet adminisztratív naprakészen tartása a vállalatirányítási rendszerünkben Anyagb...
    máj. 27.
  • Kimutatások, riportok készítése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása (Excel, Word), rendelések rögzítése vállalatirányítási rendszerben, vásárlókkal való kapcsolattartás, értékesítés, statisztikai jelentések készítése.
    máj. 27.
  • irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel targoncák üzemeltetésének teljes körű ügyintézése hatóságokkal, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel, bérlőkkel, külső vállalkozásokkal való kapcsolattartás...
    máj. 27.
  • Te fogadod az ügyfeleket, te leszel az első kedves és mosolygós arc, akivel találkoznak Az ügyféltérben kihelyezett touchpad használatához támogatást adsz Segíted a regisztrációjukat, a szükséges információkkal támogatod őket a szolgáltatásainkkal kapcsolatban Te vagy az előfutár...
    máj. 27.
  • a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy és ügyfél adminisztráció aktív részvétel a szakcsoport számlázásának előkészítésében (meghatározó, komplex feladat, amely átlagosan a teljes munkaidő csaknem felét köti le) naptárak nyomon követése, határidők betartása beérkező ügyfél e-...
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim