Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asszisztens állás, munka

443 db találat
Szűrés
  • Kereskedelmi asszisztens

    2040 Budaörs, Építők útja 2-4.
    Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt  árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...
    ápr. 29.
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    ápr. 29.
  • Riportok előkészítése a cég ingatlan üzemeltetési ügyeivel összefüggésben, környezetvédelmi és energetikai feladatokkal kapcsolatban Eseti és rendszeres (karbantartási) munkákra alvállalkozói ajánlatok bekérése, ártükör készítése, szerződések előkészítése Beérkező számlák ellenőr...
    ápr. 29.
  • A gazdasági igazgató szakmai munkájának teljes körű, napi szintű támogatása és személyi asszisztenciája; Személyes, telefonos és e-mail-es megkeresések kezelése, a vezetői megbeszélések, találkozók megszervezése, koordinálása, ütemezése, valamint jegyzőkönyvek készítése; Kiadott...
    ápr. 29.
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    ápr. 29.
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    ápr. 28.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 30.
  • napi adminisztratív tevékenységek nyilvántartások, adatbázisok kezelése üzleti levelezés projektek koordinációja
    ápr. 29.
  • Értékesítési asszisztens - WHSmith Teljes munkaidőben és részmunkaidőben elérhető Mit tartogat ez számodra? Mindenekelőtt szórakoztató, gyors tempójú kiskereskedelmi üzletben leszel, és ha szeretsz a márkánál dolgozni, akkor könnyen juthatsz a vállalatnál. Versenyképes fizetést é...
    ápr. 28.
  • Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...
    ápr. 28.
  • Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követesé Tárgyalások megszervezése, érintett felek tájékoztatása Beérkező hívások fogadása Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása Irodaházon kívül felmerülő kisebb ügyintézések, melyhez külö...
    ápr. 28.
  • Pályázatkezelés - energetikai pályázati programok szakmai és adminisztratív előkészítésének, pályázat folyamatának, megvalósításának és lezárásának koordinációja  Pályázati felhívások szakmai és adminisztratív előkészítése, előkészítésének koordinációja Pályázókkal, kedvezményeze...
    ápr. 28.
  • Ajánlatok, árkalkulációk készítése és követése Meglévő partnerek gondozása Megrendelések kezelése, számlázás Egyéb napi operatív ügyek intézése
    ápr. 28.
  • Főbb feladatok, munkák: a vezérigazgató munkájának támogatása, közreműködés a napi feladatok ellátásában, telefonok, e-mailek, posta kezelése, iroda operatív működésének biztosítása, mérnök kollegák munkájának segítése, kapcsolattartás külső, belső partnerekkel projektinformációs...
    ápr. 28.
  • Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...
    ápr. 29.
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése Személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások lekövetése Törzsadatnyilvántartás vezetése Álláshirdetések koordinálása Havi HR riportok támogatása Rendszeres...
    ápr. 28.
  • Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...
    ápr. 28.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    ápr. 29.
  • Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: az ügyvezetők munkaprogramjának megszervezése, külső és belső megbeszélések szervezése, telefonok és E-Mailek kezelése Iroda mindennapi működésének biztosítása: vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése, szükséges eszközök beszerzése, kap...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim