Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asszisztens munkatárs állás, munka (1-3 év tapasztalat)

132 db találat
Szűrés
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljeskörű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    máj. 15.
  • HR asszisztens

    8200 Veszprém, Lőszergyári utca 6.
    Amiben a támogatásodra van szükségünk: munkaviszonnyal kapcsolatos teljes körű adminisztratív ügyintézés, HR terület egyéb adminisztratív támogatása; HR rendszer működtetése, fejlesztési javaslatok; álláspályázatok kezelése, rendszerezése (hirdetésekhez és pályázati anyagokhoz ka...
    máj. 25.
  • Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...
    máj. 25.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Az üzemvezető napi munkájának támogatása, aktív részvétel a következő feladatokban: asszisztensi adminisztratív feladatok ellátása ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és írásban statisztikák, kimutatások készítése, táblázatok vezetése - pontos és megbízható adatelemzés...
    máj. 25.
  • Szerviz asszisztens

    1142 Budapest, Szatmár utca 46a.
    - szervizbe érkező hibás eszközök átvétele - szerviz munkalapok rögzítése - javított eszközök kiadása - szerviz rendelések rögzítése, nyomon követése - szerviz alkatrészrendelések rögzítése, nyomon követése - szerviztechnikusok és mérnökök munkájának adminisztratív támogatása - a...
    máj. 24.
  • Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...
    máj. 21.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1117 Budapest, Dombóvári út 9.
    A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki.   Folyamatos kapcsolattar...
    máj. 24.
  • gyűjtőszámlák elkészítése, Banki utalások adminisztrációja, a bankszámla kivonat napi szintű ellenőrzése... , Fiatalos, pozitív szemléletű csapat tagja lehetsz, lelkes, közvetlen munkatársakkal, Stabil... ; Pénzügyi, Számviteli vezető; Irodavezető; Pénzügyi, Gazdasági igazgató; Adminisztráció, Asszisztens...
    máj. 25.
  • munkavállalók szerződéseinek végig kísérése, EU országokban dolgozó munkatársak bejelentése... asszisztens; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; High school... ; Professional Assistant; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance; HR Administration; HR, Human...
    máj. 22.
  • Szakmai vezetői asszisztens (villamosipar)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Pest megye
    Kapcsolattartás a vezető és az adminisztráció között. A vezető által hozott új projektek koordinálása, folyamatos információcsere a Megrendelőkkel. Kiadott ajánlatok véglegesítése, azok továbbítása az adminisztrátorok felé, a szerződések utánkövetése. A munka végeztével a teljesí...
    máj. 21.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1112 Budapest, Budaörsi út 148.
    Biztosításkötés Gépjárműlízing ügyintézés Szerződéskötés  Számlák teljes körű iktatása és rögzítése Egyéb adminisztratív feladatok ellátása Okmányirodai ügyintézéshez a dokumentumok összeállítása Értékesítési Tanácsadók munkájának adminisztratív támogatása Ügyfelekkel történő kap...
    máj. 23.
  • kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen...   Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Oktatásszervező; Irodavezető; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Oktatás, Tudomány, Sport; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work...
    máj. 24.
  • Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...
    máj. 23.
  • Beszállítói kör szerződéseinek előkészítése, folyamatos karbantartása Aktív beszállítói kapcsolattartás telefonon és e-mailben Árak piaci kontrollja, árfigyelés Meghatározott gyártók központi bevételezése Kereskedelmi árlisták készítése, javítása Termék és műszaki tanácsadás a ke...
    máj. 24.
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
      általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása... banki feladatok ellátása, házipénztár kezelése, ügyvezető személyi asszisztensi feladatainak... munkatársak, szakmai fejlődés és a teljesítmény elismerése, kiszámítható, tervezhető munkaidő... . Teljes munkaidő; Középiskola; Személyi asszisztens; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... Assistant; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    máj. 20.
  • Recepció zavartalan működésének teljeskörű támogatása; Beérkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása, teljeskörű tájékoztatása; Bérletvásárlások, értékesítések menedzselése; Telefonon és a központi e-mailen érkező megkeresések feldolgozása, továbbítása; Általános adminisztratív felada...
    máj. 21.
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    máj. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim