-
Facility gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 200 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Látogatók fogadása, eligazítása, valamint tárgyalótermek és egyéb igények koordinálása, előkészítése.
- Irodai papíráruk (beleértve a nyomtatók papírját) kezelése és utánrendelése.
- Megrendelések (Purchase Order) rögzítése és feldolgozása.
- Számlák kezelése és továbbítása határidőre.
November 04. -
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
-
Mezőgazdasági termelést támogató adminisztrátor
Hibrid • 3715 Gesztely, Kassai utca 2.Nettó 1 000 - 5 000 Ft/óra bér
-
Munkába járás támogatás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Monitor (1 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokMezőgazdasági termeléssel kapcsolatos kötelező adminsztráció. ...
Október 18. -
-
Áruforgalmi adminisztrátor
1087 Budapest, Baross tér 7.Br. 300e - 450e Ft havi bér
-
Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Készletkezelő rendszer napi szintű használata, törzsadatok kezelése (cikktörzs, beszállítói törzs)
- Anyagmozgások rögzítése
- Havi, év végi és időszaki leltárak készítése feldolgozása
- Napi, havi és éves riportok készítése vezetőség részére
- Leltár előkészítése, kiértékelése
Október 22. -
-
Projekt koordinációs gyakornok diákmunka - Energiahatékonysági területen
Budapest, XI. kerületNettó 2 075 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Az energiahatékonysági támogató terület adminisztratív támogatása
- Ajánlatok, szerződések és egyéb dokumentumok kezelése
- Energiahatékonysági értékesítők folyamatainak háttér támogatása
- Számlázási feladatok
- Riportok készítése és ehhez kapcsolódó adatok naprakészen tartása
Október 21. -
Adminisztrációs munkatárs - részmunkaidős
Hibrid • 1111 Budapest, Bartók Béla út 34.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkaidőben, heti 5x4 órában keresünk adminisztrációs munkatársat az ONO Poké Bowl étteremlánchoz. A munka nagyrészt otthonról végezhető. Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok Bejövő számlaadatok rögzítése, számlák scannelése, számlák rendszerezése Könyvelés felé adat- és...
November 14. -
Pultos-recepciós
Újbuda Center - Budapest, Hengermalom út 19-21, 1117Nettó 2 000 - 2 500 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokPultos-recepciós csapattagunkat keressük rész- vagy teljes munkaidőben, heti 30-40 órás munkarendben. Leendő munkatársunk feladatai: ● vendégek be-kiléptetése, kiszolgálása ● büfé üzemeltetése ● pénztárgép, kassza és beléptető rendszer kezelése ● adminisztrációs jellegű feladatok ellátása...
November 13. -
Adminisztrátor
Debrecen
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- diktálás utáni gépelés, iratok szerkesztése
- adminisztratív és irodai feladatok ellátása
- kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- határidők nyomon követése, ügyviteli támogatás
Ma 13:07 -
- Részmunkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSzámlák ellenőrzése, könyvelési előkészítése, iktatása, NAV online rendszerben történő felrögzítése Analitikák, statisztikák készítése Kapcsolattartás, egyeztetés megrendelőkkel, beszállítókkal, hatóságokkal, munkavállalókkal Szerződések írása, ügyintézése Bérjegyzékek ellenőrzése Bérkifizetésekben...
Tegnap 23:48 -
Titkárnő/Titkár - Asszisztens – Home office / hibrid
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkavégzésre keresünk titkár/titkárnő–asszisztens kollégát, aki háttérből, elsősorban online kapcsolattartással támogatja felettese munkáját. ...
November 16. -
Adminisztrációs munkatárs
Távmunka / Remote
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Műszaki jellegű dokumentumok (pl. felmérőlapok) adatainak feldolgozása és rögzítése online rendszerben
- Műszaki termékek felismerése és beazonosítása képek alapján
- Egyszerű számítások, nyilvántartások vezetése
- Adminisztratív és háttérmunkák végzése, online kapcsolattartás a csapattal
November 07. -
-
Irodai munkatárs
PécsNettó 150e - 400e Ft havi bér
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek pénzügyi igényeinek felmérése, tanácsadás
- Személyre szabott pénzügyi tervek készítése
- Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel
- Részvétel szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés
November 16. -
-
Evening Receptionist
Országos lefedettség
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSitting at the company reception (answering the phone, emails, etc.) Supervision and tracking of orders and invoices in the ERP system Providing administrative services in the Operations department Accompanying various projects and assisting the Purchase and Maintenance manager and the team with...
November 15. -
Irodavezető
Budapest, XI. kerület
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének felügyelete és hatékony szervezése.
- A kollégák támogatása adminisztratív feladatokban, időpont-egyeztetésben és dokumentumkezelésben.
November 13. -
Asszisztens
Budapest, XI. kerület
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Headset
-
3-5 év tapasztalat • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- dokumentumok kezelése, iktatása, rendszerezése
- telefonos és e-mailes ügyintézés
- számlák, szerződések és egyéb iratok előkészítése
- időpontok egyeztetése, naptárkezelés
- a projektvezetők és az ügyvezető munkájának támogatása
November 12. -
Irodavezető
Országos lefedettség
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokMenedzseli a könyvelőiroda mindennapjait Nyomonköveti a jól működő folyamatokat Emlékezteti a kollégákat kötelezettségeikre vagy elmaradásaikra Átlátja a működést, támogatja a kollégákat Kezeli az innovatív ötletek bevezetését a csapatban Biztosítja az ügyfelek igényeinek teljesítését rugalmasan és...
November 10. -
Irodai ügyintéző
Hibrid • 7626 Pécs, Koller utca 7.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolatok kezelése
- Kommunikációs és problémamegoldó feladatok ellátása
- Csapatmunkában való aktív részvétel
November 06. -
-
Irodai munkatárs
7626 Pécs, Koller utca 7.
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek pénzügyi igényeinek felmérése, tanácsadás
- Személyre szabott pénzügyi tervek készítése
- Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel
- Részvétel szakmai képzéseken, folyamatos önfejlesztés
Október 28. -
Recepciós munkatárs
BudapestNettó 200e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmi munka • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokA recepciós feladata a beérkező és kimenő telefonhívások kezelése, a vendégek fogadása, irányítása és koordinálása. Gondoskodik a partnerekkel történő egyeztetésekről, valamint a dolgozókkal való folyamatos kapcsolattartásról. Felel a látogatók tájékoztatásáért, a beléptetés rendjéért és az...
Október 22.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
4 órás állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!