Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

347 db találat
Szűrés
  • Európai uniós és egyéb nemzetközi pályázatokkal kapcsolatban: pályázatírási tevékenység teljeskörű koordinálása, adatszolgáltatások összeállítása pályázati költségvetés tervezésében való részvétel pályázati tanácsadás az egyetemi intézmények és egyéb szakmai megvalósító partnere...
    máj. 13.
  • Irodai adminisztrátor

    1103 Budapest, Gyömrői út 148.
    irodai folyamatok lebonyolítása rendelések feldolgozása kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája ügyfélszolgálati feladatok ellátása jöved...
    máj. 13.
  • előkészíted és önállóan lebonyolítod a közbeszerzési eljárásokat elkészíted a szükséges kimutatásokat és adatszolgáltatásokat tartod a kapcsolatot a belső ügyfelekkel
    máj. 13.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • kvalifikálási dokumentációk szkennelése fájlok előírás szerinti rendszerezése, mentése adatrögzítés egyéb adminisztratív feladatok
    máj. 13.
  • Ügyfél kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, kérdések/kérések megválaszolása elsősorban e-mailben alkalmanként telefonon is, Bejövő vevői megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése Rendelés feldolgozáshoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése Panasz és...
    máj. 13.
  • Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése; Dokumentumkezelés, -archiválás; Dolgozókkal kapcsolatos munkaügyi feladatok intézése (beléptetés, kiléptetés); Vállalatirányítási szoftver kezelése; Társosztályokkal való kapcsolattartás; Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátá...
    máj. 13.
  • Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...
    máj. 13.
  • Gondoskodsz az irodai környezet biztonságos és kulturált megjelenésének megtartásáról Kapcsolatot tartasz a beszerzőkkel, karbantartókkal, szolgáltatókkal Gondoskodsz a tárgyi eszközök beszerzéséről (munkaeszközök, irodaszer, irodai ellátmány, takarítószer, stb.), kiadásáról, vis...
    máj. 13.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 13.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátása
    máj. 13.
  • Oktatásra jelentkezők adminisztrációja, online rendszer kezelése, oktatásra jelentkezések nyilvántartása. Raktárkészlet felügyelete, rendelések online leadása. Kimenő számlák kiállítása, raktárkezelő program kezelése. Dokumentumok kezelés, nyilvántartása, rendszerezése. Kapcsolat...
    máj. 13.
  • Belső állományhoz tartozó munkavállalókkal kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása Munkavállalók beléptetésének, kiléptetésének, változások adminisztratív nyomon követésének, kapcsolódó dokumentumok elkészítésének, aláíratásának támogatása Szabadságnyilvántartó rendszer kezelése...
    máj. 13.
  • Vendégek fogadása és irányítása Bejövő és kimenő hívások kezelése Általános recepciós feladatok ellátása
    máj. 13.
  • SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.
    máj. 13.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    máj. 13.
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim