-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:51 -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Te kezeled teljeskörűen több szállodánk bérszámfejtési és társadalombiztosítási számfejtési feladatait
- Te gondoskodsz a cafeteria juttatások gördülékeny kezeléséről
- Te segíted az új munkatársak belépését és a kilépők adminisztrációját
November 04.• Előre sorolva tegnap 12:05 -
Értékesítési előadó
Mezőtúr
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az alközpontba betérő ügyfelek kiszolgálása és tájékoztatása, ha kérdéssel fordulnak hozzád
- Beérkező telefonhívások kezelése
- Partnerek megrendeléseinek rögzítése, a kereskedő kollégák segítése
- Az értékesítési folyamat ügyvitelének lebonyolítása, mint például számlázás, vagy szállítólevelek készítése
November 04.• Előre sorolva tegnap 11:50 -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP rendszerben történő adminisztratív feladatok ellátása;
- Megrendelések rögzítése;
- Megrendelt feladatok kezelése nyilvántartáson keresztül;
- Rendelkezésre álló adatbázisok kezelése, munkák elszámolásának nyomon követése;
- Számlázási folyamatban való részvétel;
Október 29.• Előre sorolva tegnap 11:10 -
-
Irodai elemző
Baranya megyeNettó 200e - 400e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatok, üzleti folyamatok és piaci trendek elemzése
- Igényfelmérés készítése, döntéstámogatás vezetőink részére
- Folyamatos együttműködés csapaton belül
Október 29.• Előre sorolva tegnap 11:10 -
-
Vállalati telefonflotta szolgáltatási ügyintéző
Videoton Ipari Park Központ - Székesfehérvár, Berényi út 72-100/84, 8000
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vállalat szolgáltatási tevékenységével kapcsolatos ügyviteli feladatok ellátása
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen
- Ügyfelek tájékoztatása, beérkező megkeresések kezelése telefonon és írásban
November 04.• Előre sorolva tegnap 10:55 -
-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Pénzügyi munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Gépjárművek kifizetésének teljes körű ügyintézése
- Folyószámlák vizsgálata, rendezése, egyeztetése
- Behajtási folyamatokban való aktív részvétel
- Helyettesítési feladatok ellátása (pl. pénztárkezelés)
- A vezetés által elvárt időszakos jelentések, kimutatások készítése
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Titkár / Titkárnő
1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetések, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, emlékeztetők készítése.
- A határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása, szükség esetén intézkedés kezdeményezése.
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- raktári cikkek naprakész karbantartása és kezelése.
- raktári cikkadatok felvétele, módosítása és ellenőrzése az ügyviteli rendszerben,
- adatminőség-ellenőrzések végrehajtása, hibák javítása és adatpótlás,
- riportok, lekérdezések és statisztikák készítése az adatbázisból,
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tájékoztatod a vendégeket a részlegen igénybe vehető szolgáltatásokról és termékekről
- A bérlettel érkező vendégeket ki- belépteted
- A vásárolt bérletekről számlát készítesz
- Gondoskodsz a helység előkészítéséről és tisztán tartásáról, hogy gördülékenyen tudd a sportszolgáltatásokat biztosítani
November 07. -
Energetikai munkatárs
1126 Budapest, Csörsz utca 49-51.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Saját kezelésű létesítmények fogyasztási adatainak nyomon követése, eseti elemzése, energia költségek tervezése, szükség szerinti beavatkozási javaslat előterjesztése;
- Közművekkel kapcsolatos adminisztratív és operatív feladatok;
- Energiavásárlási és közműszolgáltatói szerződések kezelése;
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Vezetői asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca 21.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- támogatod a Műszaki igazgató és az Operatív igazgató napi, operatív munkáját,
- naprakészen dokumentálod az egyes projekteket,
- aktívan részt veszel beszerzési eljárások lebonyolításában,
- ajánlatokat hasonlítasz össze, ár tükröket készítesz,
- szerződéseket kezelsz és készítesz elő,
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Raktári Adminisztrátor
2040 Budaörs, Seregély utca 8.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
November 04.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Jogász - Beszerzési és közbeszerzési referens
Hibrid • 1051 Budapest, Széchenyi István tér 7-8.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel az Integritás Hatóság beszerzési és közbeszerzési eljárásaiban
- Termékbeszerzésekhez és szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó szerződések előkészítése és jogi véleményezése
- A (köz)beszerzési dokumentációk jogi szempontú ellenőrzése, megfelelőség biztosítása
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Recepciós munkatárs konditeremben
1087 Budapest, Könyves Kálmán körút
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek kiszolgálása, beléptetése
- Kassza kezelés
- Áru átvétel
- Leltár kezelése
- Délelőtt-délutános műszak( 8 óra munkaidő )
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
Dunavarsány
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Szerződések készítése, folyamatos aktualizálása a hatályos jogszabályoknak megfelelően már meglévő keretszerződések alapján
- Szerződések, szerződésmódosítások napra kész vezetése, szerződéses határidők nyomon követése,
- Szerződésekben szerepelő adatok táblázatban vezetése, naprakészen tartása,
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Fejlesztési és üzemeltetési referens
9026 Győr, Egyetem tér 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Műszaki Fejlesztési és Üzemeltetési Igazgatóság adminisztrációs feladatainak ellátása
- Az igazgatóság szervezeti egységeivel való kapcsolattartás
- Beszerzési dokumentációk, beérkező számlák ügykezelése, folyamatok koordinálása
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!