Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal

125 db találat
Szűrés
  • - kimenő számlák készítése, kezelése - bejövő számlák kezelése - könyvelővel való kapcsolattartás - nyilvántartások, táblázatok kezelése - telephelyekkel való kapcsolattartás - elszámolások feldolgozása - kimutatások készítése - munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézés...
    tegnap 10:01
  • pályázat- és támogatáskezeléssel összefüggő csoportvezetői feladatok ellátása; projektmenedzserek és pályázatértékelők által végzett feladatok nyomonkövetése, felülvizsgálata, szakmai és operatív irányítása; eljárásrendek felülvizsgálata, javaslattétel azok módosítására; nyilvánt...
    tegnap 08:00
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    ápr. 28.
  • Checking guests in and out according to the hotel policy and procedure Providing a professional service to guests Presenting the hotel services to guests Reporting, handover of daily tasks at shift changes High-level of cooperation with other departments Having an excellent knowl...
    ápr. 28.
  • Budapesti ügyvédi iroda angol nyelvtudással, számítógépes és gépírási ismeretekkel, valamint hasonló területen szerzett gyakorlattal rendelkező titkár(nő)t, jogi asszisztenst keres 6-8 órás munkakörben. Feladatok: dokumentumok előkészítés beadványok szerkesztése, elektronikus ben...
    ápr. 28.
  • Te fogsz felelni az árajánlatok készítéséért, bekéréséért és értékeléséért Te készíted el a szállítóleveleket és kimenő számlákat Te leszel az első számú kapcsolattartó a partnerekkel, ügyfelekkel és vevőkkel Részt fogsz venni a kiszállítások megszervezésében Neked kell kialakíta...
    ápr. 28.
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    ápr. 28.
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...
    ápr. 28.
  • Főbb feladatok: kiemelt fontosságú országos közbeszerzési eljárások teljes körű előkészítése, lebonyolítása, az eljárások dokumentumainak összeállítása, szerkesztése; az eljárások bonyolításával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyag előkészítés; az adott beszer...
    ápr. 28.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    ápr. 28.
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 28.
  • Az EU egész területén működő, több európai országban képviselettel rendelkező nemzetközi cég magyarországi központja néhány éves tapasztalattal rendelkező, ambiciózus, angolul tárgyalóképes pénzügyi menedzsert keres Pest megyei (Bp-től 20 km-re fekvő) irodájába. Az új kolléga fel...
    ápr. 28.
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    ápr. 28.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim