Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

224 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 22.
  • Gépjármű értékesítési asszisztens

    8000 Székesfehérvár, Szent Flórián körút 6.
    Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés) Adatrögzítés, táblázatok kezelése Riportok, statisztikák készítése Rendezvényeken való aktív részvétel Biztosítási és finanszírozási t...
    tegnap 09:15
  • A Társaság ügyviteli- és pénzügyi nyilvántartásainak vezetése, gazdasági vezető munkájának segítése. Az iroda napi működésének bonyolítása.
    tegnap 08:05
  • Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...
    tegnap 00:30
  • Dokumentációk irodai rendszerezése Ki- és beérkező számlák kezelése A bizonylatok könyvelésre való előkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése Házipénztár kezelése
    tegnap 00:30
  • területi vezető közvetlen munkájának segítése központ napi munkájának támogatása együttműködés a partnerekkel, más egységek vezetőivel dokumentumok elkészítése, rendszerezése kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése
    máj. 23.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1142 Budapest, Komáromi út 16.
    Légy részese a vevőinkkel közösen megálmodott belső terek, enteriőrök kialakításának a Furlab Kft kereskedelmi asszisztenseként.   A Furlab csoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkan...
    máj. 23.
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    máj. 23.
  • Inárcson lévő Panziónkba Recepciós kollégát keresünk, szükség esetén szálláslehetőséggel. Nappali vagy éjszakai műszakra lehet jelentkezni. Nappalos kollégáink 7:00-19:00-ig, éjszakás kollégáink 19:00-7:00-ig dolgoznak, mindketten átlag havi 15 napot. Főbb feladatok: A takarítók...
    máj. 23.
  • Vevői megrendelések rögzítése, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések összeállítása, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések szállításának megszervezése, vámkezelés Kapcsolattartás vevő és beszállító partnerekkel Vevői panasz...
    máj. 23.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1112 Budapest, Budaörsi út 148.
    Biztosításkötés Gépjárműlízing ügyintézés Szerződéskötés  Számlák teljes körű iktatása és rögzítése Egyéb adminisztratív feladatok ellátása Okmányirodai ügyintézéshez a dokumentumok összeállítása Értékesítési Tanácsadók munkájának adminisztratív támogatása Ügyfelekkel történő kap...
    máj. 23.
  • Megrendeléssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása és “sales” támogatás Elszállítások tervezése, koordinálása és nyomon követése Napi kapcsolattartás a partnerekkel, speditőr cégekkel Vámnyilatkozatok kezelése Export dokumentációk készítése (CMR, Annex VII) Kiszállításokho...
    máj. 23.
  • Sportlétesítmények üzemeltetésével foglalkozó cég pénzügyi csapatába keresünk motivált, precíz, munkájára igényes pénzügyi asszisztens kollégát. A munkakör célja a Gyarmati Dezső Uszoda pénzügyi és adminisztratív jellegű munkájának segítése, kapcsolattartás és együttműködés a pén...
    máj. 23.
  • Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: behajtás...
    máj. 23.
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    máj. 23.
  • Projekt dokumentumok, szerződések, számlák, és egyéb fontos iratok rendszerezése és nyilvántartása, Kapcsolattartás a projekt érintettjeivel, beleértve a megrendelőket, alvállalkozókat és beszállítókat. E-mailek és telefonhívások kezelése, Rendszeres jelentések és statisztikák ké...
    máj. 23.
  • Munkaügyi folyamatok menedzselése és fejlesztése, Lokális és nemzetközi munkaügyi projektekben való részvétel, HR gyakornokok munkájának koordinálása, HR Business Partnerekkel való együttműködés, munkaügyi támogatás biztosítása számukra, Irányadó HR adminisztráció vezetése, HR IT...
    máj. 23.
  • Kereskedelmi és Projekt Asszisztens Karriertipp!

    2 munkatársat keresünk
    1152 Budapest
    KERESKEDELMI és PROJEKT Asszisztens Teljesmunkaidős pozíció Főbb feladatok: Meglévő (dedikált) vevővel történő folyamatos kapcsolattartás és kapcsolatépítés napi szinten bejövő ajánlatkérések feldolgozása és ajánlatadás Kapcsolattartás a megrendelőink, beszerzési vagy projekt ter...
    máj. 23.
  • A vendégek érkeztetése, utaztatása Teljes körű információszolgáltatás Telefonhívások kezelése Vendégszámlák terhelése, fizettetése Folyamatos kapcsolattartás a szálloda egyéb területeivel Vendégtartózkodással kapcsolatos teljes körű ügyintézés Ajánlatkérés/ foglaláskezelés...
    máj. 23.
  • - aktív közreműködés pályázati projektek (hazai, EU-s, egyéb nemzetközi) előkészítésében - közreműködés pályázatok keretében pénzügyi beszámolók, jelentések készítésében, · támogatások elszámolásának elkészítése, - pályázati pénzügyek nyomon követése, - pályázati dokumentáció (sz...
    máj. 23.
  • Irodai adminisztrátor

    2800 Tatabánya, Fürdő utca 55.
    Általános adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Rendelések rögzítése, nyomon követése Számlák kiállítása Készpénzkezelés
    máj. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim