Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
203 db találat
Szűrés
-
Napi adminisztratív feladatok ellátása az irodában, beleértve a recepciós feladatokat, a telefonhívások fogadását és az e-mailek kezelését Segítségnyújtás a látogatócsoportok szervezésében és kísérésében, biztosítva a vállalat létesítményeinek zökkenőmentes és kellemes megismerés...ápr. 23.
-
Job Description Tasks: Monitoring tasks, report creation, contact with other support teams, administrative tasks.ápr. 23.
-
kategória menedzserek munkájának napi szintű támogatása; elemzések, kimutatások készítése, adminisztrációs feladatok, szervezési teendők, határidők nyomon követése, azok betartása és betartatása belső értekezletekre való előkészületek, prezentációk készítése forgalmi jelentések...ápr. 23.
-
General Tasks: Assist Chief Accountant with financial tasks Handle office administration duties Organize daily workflow efficiently Professional Duties: Process incoming mails Verification of invoices: canning, copying, threading invoices Checking account compliance (formal, co...ápr. 23.
-
Részt vesz az ingatlanok hasznosítási lehetőségeihez kapcsolódó döntéselőkészítő anyagok elkészítésében Az egységes működési rend biztosítása, a folyamatok követése és adminisztrálása, a mennyiségi és minőségi normatívák biztosítása, felügyelete a belső utasítások figyelembevétel...ápr. 23.
-
Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...ápr. 23.
-
Boltok műszaki hibabejelentéseinek kezelése Műszaki dokumentumok elektronikus iktatása Kapcsolattartás partnercégekkel Megrendelések megírása és elszámolások előkészítése Nyomon követési táblázatok kezelése, adatok rögzítése a nyilvántartási programban Eszközselejtezéssel kapcsol...ápr. 23.
-
Provide comprehensive personal assistance to our director, with a focus on organizing and coordinating international business trips, ensuring seamless travel experiences. Manage the director's calendar with precision, monitoring programs, and adeptly recording and reporting chang...ápr. 23.
-
Aktív közreműködés a döntéshozói és vezetői anyagok, prezentációk készítésében, áttekintésében és jóváhagyási folyamat-koordinációban Szervezeti egységek közötti információáramlás biztosítása, aktív társosztályi kapcsolattartás Üzleti és működési folyamatok fenntartása és támogat...ápr. 23.
-
Főbb feladatok, munkák: o munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállításaápr. 23.
-
Conduct a thorough business operational review, ensuring compliance with policies and ownership principles, identifying non-compliance areas. Identify and mitigate potential business risks by recommending effective controls. Prepare and present detailed investigation reports to m...ápr. 23.
-
Képzések, csapatépítők szervezésében való aktív segítség nyújtás Képzés-fejlesztési rendszerben való adminisztratív feladatok ellátása E-learning tananyagok készítésében való aktív támogatás Nemzetközi HR projektekben való aktív részvétel HR osztályvezető munkájának támogatása sz...ápr. 23.
-
Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolásápr. 23.
-
A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...ápr. 23.
-
Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...ápr. 23.
-
üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...ápr. 23.
-
Adminisztrációs munkák elvégzése Lefűzés Táblák vezetése Adatbázis kezelésápr. 23.
-
Generalist in Front Office HR Services (German Speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!2220 Vecsés, Lincoln útAnswering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...ápr. 23. -
GMP szabályoknak megfelelő számítógépes dokumentáció Vállalati rendszerben való adatrögzítés Aktív részvétel a félkész termékek dokumentációjának megújításában a GMP előírásoknak megfelelően Product Quality Review-ban való részvétel Kapcsolattartás más QC laboratóriumokkal és a c...ápr. 23.
-
Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel, elsősorban telefonon és e-mailben Cég által forgalmazott termékek és szolgáltatások értékesítésének támogatása Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel elsősorban telefonon és e-mailben Írásban, telefonon beérkező ajánlatk...ápr. 23.