-
Projekt menedzser (épületgépészet)
1044 Budapest
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- üzemeltetési terület műszaki (gépészeti) feladatainak menedzselése/irányítása;
- hibajavítás ügyintézése;
- projektek ügyintézése;
- karbantartások ügyintézése,
- állományi táblázatok naprakészen tartása
- szerelőkkel és társosztályokkal való kapcsolattartás,
- átadási dokumentációk elkésztése;
December 04. -
-
Operatív ügyintéző
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A beérkező és kimenő megrendelések teljes folyamatának kezelése és nyomon követése;
- Logisztikai teendők intézése: szállítások szervezése, kapcsolattartás a fuvarozókkal;
- Irodai eszközök, valamint időnként a termeléshez szükséges anyagok beszerzése;
- HR-adminisztrációs feladatokban való közreműködés;
December 04. -
Jogász - Beszerzési és közbeszerzési referens
Hibrid • 1051 Budapest, Széchenyi István tér 7-8.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel az Integritás Hatóság beszerzési és közbeszerzési eljárásaiban
- Termékbeszerzésekhez és szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó szerződések előkészítése és jogi véleményezése
- A (köz)beszerzési dokumentációk jogi szempontú ellenőrzése, megfelelőség biztosítása
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIV. kerületi Sport Club adminisztratív, asszisztensi feladatok önálló ellátására alkalmas középfokú végzettséggel rendelkező munkatársat /lehet nyugdíjas is/keres. Feladat: Irattáromunkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése,...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Adminisztrációs munkatárs
1138 Budapest, Váci út 140.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- szerződések adatainak kezelése, rögzítése;
- ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése;
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Szociális nyilvántartási referens
1081 Budapest, Fiumei út 19/A.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A központi szociális szakrendszerek tovább fejlesztésével és működtetésével szakmai feladatok végzése, különösen a Gyermekeink Védelmében rendszert (GYVR) érintően.
- Általános és részletes szakmai követelmény leírások készítése a GYVR-t érintően.
November 07.• Előre sorolva december 4. -
-
Tálalópont koordinátor
2730 Albertirsa, Pesti út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A tálalókonyháink működésének gördülékeny irányítása és ellenőrzése
- Tálalási előírások oktatása és betartatása (esztétikai és mennyiségi szempontból)
- Információáramlás biztosítása a főzőkonyha és a tálalópont között
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
Irodavezető, alapítványi főmunkatárs
Kálvin tér - Budapest, 1092Br. 650e - 750e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az Alapítvány működéséhez kapcsolódó operatív feladatok koordinálása: támogatások, rendezvények, alapítványi projektek és a negyedéves kuratóriumi ülések előkészítése, szabályzatok betartása
- Szerződések előkészítése és kezelése
- Dokumentumok iktatása és feldolgozása (papíralapon és elektronikusan)
December 02. -
Irodai asszisztens
1163 Budapest, Cziráki utca
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a kollégákkal és a nevelőszülőkkel (szóban, írásban és telefonon)
- Bejövő posta érkeztetése, iktatása, elektronikusan érkezett levelek letöltése, a kimenő posta iktatása (postakönyv vezetése)
- Adatbázis kezelés, beérkező adatok rögzítése,
December 02. -
-
Akreditált közbeszerzési szaktanácsadó
3508 Miskolc, Egri utca 12.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítása eljárások előkészítésétől a szerződéskötésig;
- Közbeszerzési eljárások minőségbiztosítása, utóellenőrzése;
December 02. -
Szervezési referens
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szervezési folyamatok koordinálása (leszervezés, felszervezés, átszervezés)
- Szolgáltatást támogató információs rendszer működtetésében való feladatok elvégzése és a rendszer fejlesztésében való részvétel
- Toborzás támogatása, jelentkezők előszűrése és felvételi beszélgetések lebonyolítása
November 20.• Előre sorolva december 2. -
MaxicontGroup Holding Kft. - Alsónémedi, RaktárAD utca 7, 2351
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- stabil,hosszú távú munkalehetőséget keresel egy dinamikusan fejlődő cégcsoportnál,ahol a csapat támogató,szakmailag felkészült
- szívesen dolgoznál felelősségteljes,változatos munkakörben
- szereted a számokat,és azokat elemezni,átlátod az összefüggéseket
November 11.• Előre sorolva december 2. -
-
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodavezető recepciós
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 42.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások és bejövő-és kimenő posta kezelése
- Iktatási feladatok, beérkezett számlák társosztályokhoz való eljuttatása
- Határidők, találkozók egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- Vezető asszisztensi feladatok elvégzése
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Iratkezelési referens
1033 Budapest, Hajógyár utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyiratok adminisztratív előkészítése;
- aktívan részt veszel az ügyiratok ügymenet szerinti kezelésében, ellenőrzésében és az aláíratás lebonyolításában;
- kezeled a központi email címre beérkező leveleket, valamint a központi telefonszámot;
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Közbeszerzési referens
Hibrid • 1107 Budapest, Száva utca 3.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközbeszerzési eljárások és a központosított közbeszerzés körébe tartozó (DKÜ, NKOH, KEF) közbeszerzési eljárások vonatkozó jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerinti, teljes körű előkészítése, lefolytatása, közbeszerzési dokumentáció elkészítése...
December 01. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
Pályázatíró
Országos lefedettségBr. 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Vállalkozói
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Uniós, kormányzati és leader pályázatok szakmai menedzselése ügyfelek részére
- Pályázat figyelés
- Utókövetési adminisztráció elvégézése
- Pénzügyi lezárás
November 30. -
Irodai adminisztrátor
7030 Paks, Fehérvári út
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatrögzítés és adminisztráció vállalatirányítási rendszerben
- Szállítólevelek, számlák kezelése, iktatása és nyilvántartása
- Adminisztráció, bevételezés
- Szerződések és egyéb üzleti dokumentumok előkészítése
- Kapcsolattartás beszállítókkal és partnerekkel
November 24. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!