-
Államháztartási könyvelő
Budapest, IV. kerület
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok• Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, • IKJ, IMJ , Éves beszámolók készítése, • ÁFA bevallások készítése • Költségvetések készítése...
November 25.• Előre sorolva 3 órája -
-
Pályázatíró/pénzügyi projekt menedzser
Budapest, V. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- pályázati anyagok előkészítése, elkészítése, beadása
- elszámolási anyagok előkészítése, elkészítése, beadása
- kapcsolattartás ügyfelekkel
- kapcsolattartás az intézményi rendszerrel
- nyertes pályázatok szerződéskötése és módosítása
- partnereink folyamatos informálása az aktuálisan pályázható forrásokról
November 25.• Előre sorolva 3 órája -
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19.• Előre sorolva 3 órája -
-
Irodai asszisztens
2120 Dunakeszi, Sólyom utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ételek címkéinek elkészítése, ellenőrzése
- étlap szerkesztése, tartalmi elemeinek kiegészítése, ellenőrzése
- adatbázis naprakész nyilvántartása, szerkesztése, előkészítése
- weboldal folyamatos felügyelete, frissítése, karbantartása
December 01.• Előre sorolva 3 órája -
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva 3 órája -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A javítandó készülékek hibáinak felmérése, javaslattétel a szükséges javításokra
- Technológiai fejlesztéseket javasol a transzformátor villamos javításához
- KÖF/KIF transzformátorok vizsgálatainak tervezése, végzése és kiértékelése
November 24.• Előre sorolva tegnap 01:02 -
Adminisztrátor
2870 Kisbér, Kossuth Lajos utca 33.Br. 500e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- napi jelentők készítése, anyag- készáru forgalom rögzítése
- termeléshez szükséges dokumentációk és termékcímkék készítése és kiadása
- adatok és információk megosztása a napi működéshez
- nyilvántartások vezetése és feldolgozása
- leltározás, munkaruha kiadás, irodaszerek megrendelése
November 21. -
-
Általános ügyintéző
Budapest, IX. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBeérkező számlák iktatása, rögzítése könyvelő programban dokumentumkezelés, ügyfélszolgálat ellátása (telefon, e-mail, személyes). ...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfeleink részére szerviz ajánlatok készítése,
- javításra váró gépjárművek adminisztratív ügyintézése,
- javításhoz szükséges alkatrészek megrendelése, ellenőrzése,
- munkafelvételi folyamathoz tartozó adminisztráció elvégzése,
- folyamatos kapcsolattartás meglévő és új ügyfeleinkkel,
December 05. -
Titkár / Titkárnő - asszisztens
1133 Budapest, Gogol utcaNettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Vezérigazgató munkájának teljes körű támogatása,
- ügyviteli általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása,
- belső és külső postázás,
- a bejövő és a kimenő iratokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása (érkeztetés, iktatás, postázás stb.),
- telefonhívások kezelése,
December 05. -
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyvédi iroda működésével összefüggő levelezési és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
- kapcsolattartás a szakértőkkel, partnerekkel és megbízókkal
- beérkező szerződések belső nyilvántartási rendszerben történő rögzítése aktualizálása,
December 05. -
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva december 5. -
Bérautó koordinátor
1195 Budapest, Üllői út 309.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, gépjármű átadás/átvétel
- Gépkocsi leadásokban való aktív részvétel
- Felmerült szerviz és karosszéria javítások, mosás igények megszervezése, saját rendszerben való adminisztrálása, továbbítása a szerződött partnerek felé
November 17.• Előre sorolva december 5. -
Projekt menedzser (épületgépészet)
1044 Budapest
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- üzemeltetési terület műszaki (gépészeti) feladatainak menedzselése/irányítása;
- hibajavítás ügyintézése;
- projektek ügyintézése;
- karbantartások ügyintézése,
- állományi táblázatok naprakészen tartása
- szerelőkkel és társosztályokkal való kapcsolattartás,
- átadási dokumentációk elkésztése;
December 04. -
-
Operatív ügyintéző
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A beérkező és kimenő megrendelések teljes folyamatának kezelése és nyomon követése;
- Logisztikai teendők intézése: szállítások szervezése, kapcsolattartás a fuvarozókkal;
- Irodai eszközök, valamint időnként a termeléshez szükséges anyagok beszerzése;
- HR-adminisztrációs feladatokban való közreműködés;
December 04. -
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIV. kerületi Sport Club adminisztratív, asszisztensi feladatok önálló ellátására alkalmas középfokú végzettséggel rendelkező munkatársat /lehet nyugdíjas is/keres. Feladat: Irattáromunkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése,...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Adminisztrációs munkatárs
1138 Budapest, Váci út 140.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- szerződések adatainak kezelése, rögzítése;
- ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése;
November 28.• Előre sorolva december 4.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!