-
Office koordinátor /Recepciós
1138 Budapest, Szekszárdi utca 16-18.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- recepciós feladatok ellátása
- vezetőség külföldi utazásainak szervezése
- csapatépítő események lebonyolításában való részvétel
- napi működés biztosítása (irodai eszközök rendelése, készletek ellenőrzése, dokumentumok rendszerezése és kezelése)
- gépjármű flotta adminisztráció
November 24. -
Titkársági koordinator
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 13-15.
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Teljes körű iktatás.
- Teljes körű iratkezelés.
- Postai ügyintézés.
- Adatrögzítés.
- Projekt nyilvántartások kezelése.
- Adatszolgáltatások teljesítésében való közreműködés.
- Érkező vendégek fogadása.
- Az Ügyvezetői Kabinet működésével kapcsolatos minden egyéb feladat.
November 05.• Előre sorolva november 23. -
Autó átadási koordinátor (Kerepesi út)
1106, Budapest Kerepesi út 105.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélrendelésre érkező gépjárművek átvétele a szállítótól
- Gépjárművek „0” revíziójának elvégzése az adott márka technológiai előírásai szerint
- Revíziót követően a gépjárművek átadása az Értékesítési tanácsadónak
November 25. -
Fedezetkezelői koordinátor
Hibrid • 1062 Budapest, Aradi utca 8-10.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- ajánlatkészítés
- szerződéskötések előkészítése
- levelezés
- banki kapcsolatok
- számlakezelés
- kapcsolattartás a szerződött partnerekkel
- kapcsolattartás a partneri körrel magyar és angol nyelven, írásban és szóban
- beérkező adatszolgáltatások rögzítése
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
-
Frontdesk - páciens koordinátor
1113 Budapest, Nagyszőlős utca 11-15.
- Teljes munkaidő • Vállalkozói • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatokFrancia, angol és magyar páciensek fogadása és tájékoztatása személyesen, telefonon és e-mailben Személyre szabott fogászati kezelési terv ismertetése és értékesítése Páciensek kezeléseinek ütemezése, szervezése és adminisztrálása Kapcsolattartás a klinika többi részlegével Páciens elégedettség...
November 17.• Előre sorolva november 23. -
Dunavarsány
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Szerződések készítése, folyamatos aktualizálása a hatályos jogszabályoknak megfelelően már meglévő keretszerződések alapján
- Szerződések, szerződésmódosítások napra kész vezetése, szerződéses határidők nyomon követése,
- Szerződésekben szerepelő adatok táblázatban vezetése, naprakészen tartása,
November 10.• Előre sorolva november 22. -
Office- and Finance Coordinator
1107 Budapest, Ceglédi út 2.
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Organize office operations from an administrative perspective.
- Manage electronic document workflows, including all incoming and outgoing correspondence, telephone calls, and general company e-mails.
- Maintain a high-level service standard at the reception, ensuring the company’s image is upheld.
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
Takarítási koordinátor
Budapest, I. kerület
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Takarító kollégák munkájának koordinálása, támogatása, az elvégzett takarítási feladatok ellenőrzése
- Az előirt, alkalmazandó tisztítási technológiák, eljárások betartása, betartatása
- A takarítandó terület, és az elvégzendő takarítási feladatok ismerete
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
Irodai és pénzügyi koordinátor
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokGyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása...
November 21. -
Páciens koordinátor
1034 Budapest, Bécsi út 68-84.Nettó 450e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós feladatok ellátása: páciensek érkeztetése, telefon kezelése,adatfelvétel, pénztár kezelése
- Időpontok egyeztetése páciensekkel, telefonos, emailes megkeresések kezelése
- Együttműködés az orvosokkal, kollégákkal
- Műtéti időpontok szervezése
November 05. -
-
Képviselői koordinátor
2800 Tatabánya, Búzavirág utca 6.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A kereskedelmi vezető napi operatív és adminisztratív feladatainak támogatása
- Túratervek összeállítása, módosítása és megvalósításuk nyomon követése
- GPS adatok és boltlátogatások elemzése, kiértékelése
- Forgalmi kimutatások, szortimentlisták és egyéb statisztikák készítése
November 05.• Előre sorolva november 17. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSystem Expertise: Maintain a detailed working knowledge of all areas of the current safeguarding system (MyConcern), together with its supporting systems and services....
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
Senior Facility Coordinator (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Take full responsibility for on-site facility operations, including maintenance, inspections, and compliance with building and safety standards.
- Manage service providers and contractors — ensuring quality, certifications, and cost control.
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatokHandles office coordinator tasks Organizes office tasks Writes documents Maintains spreadsheets and enters data into internal office and human resources software Supports payroll administration Manages office petty cash Liaises with office vendors Schedules and plans meetings and appointments...
November 11. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokServe as the first point of contact for visitors, employees, service providers, and suppliers, ensuring a professional and welcoming office environment....
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Constantly offer professional, friendly, and engaging service
- Providing courteous and efficient telephone services including accurate message taking
- Collecting & maintaining information on the clinic and surrounding area
Október 31. -
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide day-to-day operational and administrative support to the Reporter General Team, preparation and coordination of meetings, agenda and minutes
- General administrative responsibility for supporting several AIPPI Committees
- Coordinating AIPPI’s representations at government agencies
Október 27.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior devops engineer devops csapatvezető állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!