-
1239 Budapest, Ócsai út 4.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Karbantartási feladatok teljes körű szervezése
- Szerviz feladatok elvégzésének ütemezése
- Szerelő kollegák munkájának összehangolása, útvonalak optimalizálása
- Felmerülő oktatások egyeztetése, leszervezése
- Projekt koordinátorok munkájának támogatása
- Szerződések rögzítése, nyilvántartása
November 25. -
-
Operatív koordinátor
Budapest, Pest megye, Budapest III. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Projektek teljeskörű koordinálása az előkészítéstől a megvalósításig (pl. gépjárműpark karbantartás, eszközcserék, irodai fejlesztések, költözések)
- A vezetőség támogatása stratégiai és operatív feladatokban, döntés-előkészítés és határidők követése
November 11. -
Képviselői koordinátor
2800 Tatabánya, Búzavirág utca 6.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A kereskedelmi vezető napi operatív és adminisztratív feladatainak támogatása
- Túratervek összeállítása, módosítása és megvalósításuk nyomon követése
- GPS adatok és boltlátogatások elemzése, kiértékelése
- Forgalmi kimutatások, szortimentlisták és egyéb statisztikák készítése
November 05.• Előre sorolva 6 órája -
-
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 20 órája -
-
Office coordinator
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező posta iktatása, központi levelezőrendszer monitorozása
- Bejövő telefonhívások kezelése
- Szkennelési, iratkezelési feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, látogatásokkal és rendezvényekkel kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
Ügyfélkapcsolati koordinátor
7636 Pécs, Illyés Gyula utca 72.Nettó 200e - 300e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás,
- ügyféligények feltérképezése
- konzultációk megszervezése online vagy személyesen,
- az ügyféladatok pontos adminisztrációja és nyilvántartása,
- aktív részvétel a csapatmegbeszéléseken és képzéseken,
November 07.• Előre sorolva november 25. -
-
Közbeszerzési koordinátor
Hibrid • 1117 Budapest, Alíz utca 1.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Segítesz nekünk az értékesítési és pályázati projektek adminisztrációjában
- Magabiztosan kezeled az IDPR és EKR rendszereket – vagy szívesen megtanulod
- Előkészíted a projekteket, statisztikákat gyártasz, nyilvántartásokat vezetsz
November 17.• Előre sorolva november 24. -
-
Titkársági koordinator
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 13-15.
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Teljes körű iktatás.
- Teljes körű iratkezelés.
- Postai ügyintézés.
- Adatrögzítés.
- Projekt nyilvántartások kezelése.
- Adatszolgáltatások teljesítésében való közreműködés.
- Érkező vendégek fogadása.
- Az Ügyvezetői Kabinet működésével kapcsolatos minden egyéb feladat.
November 05.• Előre sorolva november 23. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide day-to-day operational and administrative support to the Reporter General Team, preparation and coordination of meetings, agenda and minutes
- General administrative responsibility for supporting several AIPPI Committees
- Coordinating AIPPI’s representations at government agencies
Október 27.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!