-
Irodavezető
1193 Budapest, Üllői út 266.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása
- vezetők adminisztratív támogatása
- beérkező hívások kezelése
- beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása
- iratrendezés
November 17.• Előre sorolva december 2. -
-
Diákmunka - Irodai munka (pénzügy és logisztika területenl)
Budapest XIII. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokVállalatirányítási rendszerben történő adatok korrekciója, rögzítése, adminisztratív feladatok, adatbázisok karbantartása, riportok elkészítése. ...
November 21. -
Lakáshasznosítási előadó
1064 Budapest, Rózsa utca 81-83.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- önkormányzati tulajdonú lakások hasznosítási és kezelési feladatainak ellátása;
- a lakásgazdálkodás területén keletkező bérbeadói feladatok teljesítésében való közreműködés
- lakásbérleti szerződések, valamint módosításaik előkészítése
- lakásbérleti szerződések megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés
November 07. -
Beszerzési asszisztens
6000 Kecskemét, Matkó tanya 232.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Megrendelések és ajánlatok ellenőrzése, nyomon követése
- Panaszok, reklamációk, nyomon követése
- Fuvar ajánlatok bekérése, fuvarszervezés
- Szállítólevelek, számlák ellenőrzése
- Beszállítói adatok karbantartása, kereskedelmi áru adatainak karbantartása
- Árak elemzése
November 26.• Előre sorolva december 2. -
-
Vezetői asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca 21.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- támogatod a Műszaki igazgató és az Operatív igazgató napi, operatív munkáját,
- naprakészen dokumentálod az egyes projekteket,
- aktívan részt veszel beszerzési eljárások lebonyolításában,
- ajánlatokat hasonlítasz össze, ár tükröket készítesz,
- szerződéseket kezelsz és készítesz elő,
November 07.• Előre sorolva december 2. -
-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Nemzetközi devizaforgalmi szakértő (invesztigációs csapat)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- nemzetközi ügyfél és bankközi átutalásokkal kapcsolatban felmerülő problémák, ügyfélbejelentések kezelése
- elszámolórendszerekkel kapcsolatos egyeztetések lebonyolítása
- angol nyelven történő írásos kommunikáció (SWIFT) a külföldi és partner bankokkal
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Pályázati felhívás tervező
1095 Budapest, Soroksári út 34.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkatárs részt vesz a KÖFOP és DIMOP Plusz operatív programok tervezésében és módosításában.
- Részt vesz a pályázati és támogatási konstrukciók kialakításában és ellátja a felhívások, útmutatók elkészítésével, megjelentetésével, módosításával és felfüggesztésével kapcsolatos feladatokat.
November 28. -
-
Diákmunka - Szkennelés, iratrendezés
Budapest V. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokFeladat: iratok szkennelése, lefűzése. ...
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A fejlesztési csoport tagjaként pályázati források és pályázattípusok széles körével fogsz találkozni.
- pályázatfigyelés
- projekttervezés
- pályázatírás
- megvalósítás
- utógondozás
- Önálló, felelősségteljes munkavégzésre lesz szükség.
- változásbejelentések
- szerződésmódosítások
- szakmai beszámolók készítése
November 24.• Előre sorolva 10 órája -
Értékesítési asszisztens / ingatlanközvetítő
Budapest VI-VII. kerület
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás • Jutalék • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Windows • MacOS • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Stabilitás és biztonság: Bejelentett fix fizetés biztosítja, hogy anyagi háttérrel indulj az úton.
- Karrier és fejlődési lehetőség: Lépésről lépésre tanítunk meg mindenre, hogy sikeresen boldogulj, és idővel akár vezetői szerepet is betölthess.
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Recepciós munkatárs
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek fogadása és eligazítása.
- Beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése.
- Postai küldemények átvétele, továbbítása.
- Irodai készletek figyelése és beszerzések intézése.
- Meetingek és tárgyalók előkészítése, rendben tartása.
- Iratkezelés, iktatás, szkennelés, dokumentumok nyilvántartása.
Tegnap 13:03 -
Általános ügyintéző
Budapest, IX. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBeérkező számlák iktatása, rögzítése könyvelő programban dokumentumkezelés, ügyfélszolgálat ellátása (telefon, e-mail, személyes). ...
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
Kereskedelmi asszisztens (Bp, XX.ker)
1201 Budapest, Helsinki út 74.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása
- Ügyfélszolgálat, kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Projektmenedzsment asszisztens
Hibrid • Budapest, XXI. kerület
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- A vevői projektmenedzsment csapat adminisztratív támogatása
- Nyilvántartások/adatbázisok naprakész vezetése (pénzügyi, kereskedelmi, műszaki adatok, szerződések, nyilatkozatok)
- Kontrolling riportok, kimutatások készítése, csoporton belüli keresztellenőrzések elvégzése
November 24.• Előre sorolva december 4. -
-
Tanácsadó
1054 Budapest, Báthory utca 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokPályázatfigyelés, jogosultsági vizsgálatok, tartalmi értékelési szempontoknak való megfelelés vizsgálata, pályázati felhívások összefoglalóinak készítése, jogszabályi változások nyomorkövetése, Magyar Közlöny figyelése, EPTK figyelés....
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
Beszerzési adminisztrátor - Diákmunka
Budapest, 9. kerületBr. 2 200 - 2 200 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Megrendelések létrehozása
- Adminisztratív feladatok támogatása közvetett beszerzésben
December 03. -
Pénzügyi munkatárs
1115 Budapest, Bartók Béla út 105.
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Bevételek, vevő számlák kezelése, ellenőrzése
- Bizonylatok előkészítése könyvelés részére
- Szállítói számlák kezelése, érkeztetése, nyilvántartása
- Orvos elszámolások készítése, kiküldése
- Pénztármozgások ellenőrzése
- Munkaügyi adminisztráció
- Pénzügyi nyilvántartások vezetése
- Pénzügyi kimutatások készítése
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21.• Előre sorolva 11 órája
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!