Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák középfokú angol nyelvtudással

151 db találat
Szűrés
  • A Porta Bella Vita Esztétikai Magánklinikán elkötelezettek vagyunk abban, hogy pácienseink számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtsuk.   Hitvallásunk, hogy az igazi szépség a harmóniában és az egyensúlyban rejlik.  A precizitás iránti szenvedélyünkkel szakemberein...
    tegnap 11:09
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    tegnap 10:50
  • A szakmai csapat támogatása adminisztratív oldalról, Globális rendezvények szervezése, Tárgyalások, megbeszélések előkészítése, Vezetői utazások szervezése, Nemzetközi vezetők támogatása, Belső rendszerek kezelése.
    tegnap 10:05
  • Páciens koordinátor

    1013 Budapest, Krisztina körút 39b.
    külföldi és magyar páciensek teljes körű ügyintézése időpontok egyeztetése szállásfoglalás, taxirendelés árajánlatkészítés számlázás statisztika, kimutatások készítése tolmácsolás
    tegnap 09:55
  • Adatrögzítő feladatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől csütörtökig 9:00-17:00, pénteken 9:00-15:00 között, legalább heti 2-3 napban, napi 8 órában
    tegnap 09:16
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 14.
  • Vendégek fogadása, érkeztetése, utaztatása Kapcsolattartás a vendégekkel és teljes körű kiszolgálásuk az itt tartózkodásuk alatt Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel (rezerváció, étterem, housekeeping) Számlázás és pénzkezelés, és a hozzá tartozó adminisztrációs...
    máj. 14.
  • Teljes értékesítési folyamat nyomonkísérése, adminisztratív támogatás Árajánlatok készítése Vevői rendelések feldolgozása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Adatszolgáltatások, jelentések, kimutatások előkészítésében való részvétel Beérkező telefon...
    máj. 14.
  • Levelek érkeztetése Szerződések készítése Beszállítókkal és Bérlőkkel való kapcsolattartás Táblázatok kezelése Irodaházak mindennapos ellenőrzése Felsővezetők támogatása
    máj. 14.
  • Értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, Operatív ügyintézés, az ehhez tartozó kimutatásokkal és jelentésekkel Az ügyvezető munkájának támogatása Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Értékesítési csapat támogatása Árumozgások adminisztrációja Ügyfelekkel történ...
    máj. 14.
  • Irodai asszisztens

    1026 Budapest, Pasaréti út 173.
    cégvezetők munkájának teljes körű támogatása rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása megbeszélések, találkozók szervezése levelezések, beérkező és kimenő posta ügyintézése belső és külső ügyfelek fogadása céges rendezvények megszervezésében való együttműködés egyéb...
    máj. 14.
  • páciensek fogadása, útbaigazítása páciensek felvétele számítógépes terminálon páciensek tájékoztatása nyilvántartási rendszer kezelése telefonos bejelentkezések rögzítése, visszahívása szakorvos munkájának segítése kezelések előkészítése kezelőhelyiségek rendjének biztosítása szá...
    máj. 14.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    máj. 14.
  • Recepciós feladatok ellátása, Vendégek fogadása, Telefonok kezelése, Adatok rögzítése, Beérkezett információk küldése a kijelölt munkavállalók és munkatársak részére, Egyéb ehhez hasonló feladatok ellátása. MUNKAIDŐ: H-P 8:00-18:00 óra között, heti min. 20 óra vállalásával...
    máj. 14.
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 14.
  • Folyamatos kapcsolattartás a kereskedelmi partnerekkel angol nyelven is, Piackutatás, hirdetések készítése. Weboldal frissítés közösségi média oldalak kezelése Készletek alakulásának folyamatos figyelése, rendeléstervezet alapján rendelés készítése, előterjesztése ügyvezető felé...
    máj. 14.
  • Külföldi partnerekkel kapcsolattartás Import árubeszerzés, reklamációkezelés, export ügyintézés és/vagy Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Készletek folyamatos figyelése, rendelések bonyolítása Elemző táblázatok, kalkulációk, árajánlatok ké...
    máj. 14.
  • Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, mind személyesen mind e-mailben Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok /rögzítés, lemondások kezelése/ Számla kiállítás, számlák egyeztetése ügyfelekkel Alapszintű pénzügyi feladatok, reklamációk kezelése Felszólító le...
    máj. 14.
  • Adatbevitel Számlák és egyéb dokumentumok kezelése
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim