Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák
797 db találat
Szűrés
-
A feladataid közé fog tartozni a borítékolás Számítanak segítségedre a beérkező dokumentumok szkennelésében és Excelben történő felvezetésében Az irattározás előkészítésében fogsz segédkezni Minden, ami adminisztráció, az nálad landolhat Egyéb ad-hoc jellegű irodai feladatok ellá...Friss
-
Több, egymás mellett párhuzamosan futó, uniós és hazai forrásból megvalósuló pályázat teljes körű projektmenedzseri tevékenységének támogatása és adminisztrációja (alvállalkozói számlák, dokumentumok kezelése) Szakmai beszámolók elkészítése Eseményekkel kapcsolatos dokumentumok e...Friss
-
Irodai adminisztrációs és recepciós feladatok ellátása, Beérkező hívások kezelése, magyar és angol nyelven egyaránt, Vendégek fogadása, elirányítása, Kimenő, beérkező iratok, postai küldemények iktatása, Társosztályok munkájának támogatása, segítése...Friss
-
napi feladatok szervezése, koordinálása, a vezető munkájának támogatása munkaügyi dokumentációk, nyilvántartások naprakészen tartása havi bérszámfejtés előkészítése általános humán HR feladatok elvégzése cégkapu kezelése szükséges adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése logi...Friss
-
bérletek és büfétermékek értékesítése, vendégek tájékoztatása, informálása, be-kiléptetése pénzkezelés telefonok fogadása, információ átadásaFriss
-
Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full Or Part Time: Full-Time (40 working hours/week) Location: Budapest The Residence and Conference Center (location: 1106 Budapest, Kerep...ma 13:35
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...ma 13:30
-
a vállalat értékesítésének támogatása a teljes értékesítési folyamat nyomon követése árajánlatok készítése előzetes egyeztetések alapján, a megrendelések visszaigazolása folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel vevői elégedettség növelése éves üzleti terv megvalósítása a munkakörhöz...ma 13:20
-
a cég területeinek adminisztratív támogatása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, protokolláris feladatok, az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, elektronikus és papíralapú dokumentum és adatbázis kezelés, rendszerezés, általáno...ma 13:05
-
Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatokma 12:45
-
Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...ma 12:35
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ma 12:30 -
Czech or Slovak speaking Credit Control Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies, and processes are correctly implemented in the country of responsibility Prepare bad debt reporting and analysis and other analytics to assist in collections and identify problem are...ma 12:30 -
Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...ma 12:20
-
vendégek fogadása, be- és kijelentése a szállodából a belső sztenderdeknek megfelelően teljes körű, naprakész információszolgáltatás és segítségnyújtás a vendégek részére felmerülő vendég panaszok kezelése szoros együttműködés a szálloda részlegeivel vendégszámlák megnyitása, ter...ma 12:20
-
SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.ma 12:10
-
Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak Forgalmi jelentések készítése Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátásama 12:05
-
Kapcsolattartás bejövő vásárlókkal Számlázási feladatok ellátása Telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel Irodai adminisztrációma 11:45
-
Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...ma 11:40
-
Új és használt ingatlanok felkutatása és értékesítése Kapcsolattartás az ügyfelekkel Tanácsadás Adásvételi szerződések előkészítése Adminisztrációma 11:30