Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák

163 db találat
Szűrés
  • vevői szállítólevelek és számlák kiállítása vállalatirányítási rendszerben kapcsolattartás a vevőkkel, reklamáció kezelés a számlák vonatkozásában; a számlázási folyamtokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    tegnap 10:20
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    tegnap 09:15
  • Milyen feladatokat látsz el nálunk ezekben a munkakörökben? táblázatokat kezelsz a beérkező befizetések alapján, számlákat állítasz ki megrendelések alapján, pénzügyi dokumentumokat készítesz elő a könyvelő számára, nyomon követed a napi levelezést, segíted a vezető munkáját vála...
    tegnap 09:00
  • Az Organizáció, BIM Audit és építéskövetés és 3D térszerkezeti modell fejlesztése elnevezésű projektek adminisztratív támogatása és nyomon követése mely magába foglalja az alábbi feladatokat, mind a belső rendszerünkben, mind papír alapon: beszerzés indítás teljesítés igazolás sz...
    tegnap 07:35
  • fiatal külföldi turisták fogadása, informálása, elutaztatása pénzkezelés és adminisztráció maximális vendég elégedettség biztosítása
    tegnap 00:50
  • Irodavezető

    1078 Budapest, Marek József utca 31.
    Fogászati kereskedelemmel foglalkozó, stabilan növekedő kisvállalkozásunk irodájának vezetésére keresünk hosszú távra tervező, változatos feladatokat kedvelő munkatársat. Ha lendületes és lelkes vagy, aki segít összefogni a cég működését, és feltalálja magát az irodai feladatok m...
    ápr. 27.
  • Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, Adatszolgáltatások készítése, ÁFA bevallások készítése Költségvetések készítése
    ápr. 27.
  • Azonnali munkakezdéssel új kollégát keresünk főállású recepciós pozícióba. Munkaidő: hétfőtől - péntekig 7:00-15:00 óráig, napi 8 óra. Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület (Örs vezér térről tömegközlekedéssel könnyedén megközelíthető)
    ápr. 27.
  • A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...
    ápr. 27.
  • Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...
    ápr. 27.
  • A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...
    ápr. 27.
  • - Személyi asszisztensi feladatok teljes körű ellátása, támogatás, levelezés, árajánlatok készítése - segítséggel - Bejövő hívások fogadása - Határidők nyilvántartása, ellenőrzése - Tárgyalásokról emlékeztetők vezetése - Egyéb általános adminisztrációs és szervezési feladatok ell...
    ápr. 27.
  • We are seeking a highly skilled and fluent Hungarian and English-speaking Assistant to support our Marketing Frontend department. The ideal candidate will possess exceptional precision, attention to detail, and expertise in media PR writing, as well as knowledge of website Fronte...
    ápr. 27.
  • Life1 Fitnesztermekbe beérkező vendégek üdvözlése, fogadása és informálása. Belépőjegyek, bérletek értékesítése. Fizettetés, pénztárgép használata. A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása.
    ápr. 27.
  • Kazincbarcikai BorsodChem Zrt. területén lévő telephelyünk irodájába, teljes munkaidőre keresünk megbízható, gyakorlattal rendelkező, önállóan is dolgozni tudó irodavezetőt. BorsodChem Zrt.-hoz kötődő releváns szakmai tapasztalat előnyt élvez. Általános adminisztratív feladatok e...
    ápr. 27.
  • Megrendelések, árajánlatok, üzleti levelezés kezelése Műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal Vevői számlák rögzítése Kintlévőség kezelés
    ápr. 27.
  • Irodai ügyintéző Karriertipp!

    1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
    Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázás
    ápr. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim