Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák angol nyelvtudással

16 db találat
Szűrés
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    máj. 23.
  • kábelek összeszerelése vizuális ellenőrzés precíz munkavégzés
    máj. 14.
  • Teljes értékesítési folyamat nyomonkísérése, adminisztratív támogatás Árajánlatok készítése Vevői rendelések feldolgozása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Adatszolgáltatások, jelentések, kimutatások előkészítésében való részvétel Beérkező telefon...
    tegnap 16:20
  • műszaki tevékenységhez szükséges műszaki adminisztrációs feladatok elvégzése, műszaki munkatársak támogatása, projektekhez kapcsolódó adminisztrációjának teljeskörű kezelése, alvállalkozói szerződések műszaki részének előkészítésében való admin. közreműködés, elszámoláshoz szüks...
    máj. 25.
  • Általános irodai adminisztrációs feladatok önálló ellátása, beleértve a számlázást, a készletgazdálkodást és a bérszámfejtés előkészítését. Napi szintű levelezés kezelése e-mailben és telefonon magyar és angol nyelven, kapcsolattartás a különböző érdekelt felekkel. Kiállítások sz...
    máj. 25.
  • Műszaki asszisztens

    2092 Budakeszi, Szürkebarát utca
    Építőipari, irodai adminisztrációs feladatok ellátása (e-naplók vezetése, számlák, teljesítésigazolások, szerződések kezelése, iktatása) A projektekben résztvevő megrendelőkkel és alvállalkozókkal történő kapcsolattartás Projektjeink műszaki dokumentációjának kezelése és rendben...
    máj. 25.
  • Komplex, átfogó, komoly és alapfeladatok is a munkakörbe tartoznak, fejlődési lehetőséggel: back office feladatok key-account management feladatok láncokkal külföldi partnerekkel való kapcsolattartás logisztikai, rendelési feladatok, forecast raktárlátogatás adminisztratív felada...
    máj. 24.
  • Recepciós

    4025 Debrecen, Hatvan utca 17.
    Vendégek be- és kiléptetése, számla készítés. Felmerülő helyzetek/problémák kezelése. Debrecen látnivalóiról való tájékoztatás nyújtása.
    máj. 24.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...
    máj. 23.
  • - céges adminisztrációs és pénzügyi feladatok ellátása - cégünk ügyfeleivel való telefonos kapcsolattartás - kintlévőség kezelés - könyvelő irodával való kapcsolattartás - könyvelési anyagok összekészítése - közreműködés számlázásban - postai ügyintézés - egyéb, a cég mindennapi...
    máj. 23.
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    máj. 23.
  • A munkakör célja a nemzetközi oktatói/kutatói/hallgatói mobilitás támogatása és koordinálása A nemzetközi oktatási programokhoz kapcsolódó feladatok jogszabályi előírásoknak megfelelő ellátása, a kapcsolódó nyilvántartási és adatszolgáltatási feladatok maradéktalan teljesítése A...
    máj. 21.
  • megrendelések feldolgozása szállítási határidők ellenőrzése az ügyfelekkel és a beszállítókkal való kapcsolatok fenntartása és építése dokumentumok előkészítése a könyvelés számára a kibocsátott és a fogadott számlák nyilvántartása bérelszámolás előkészítése az iroda működéséhez...
    máj. 21.
  • Office assistant

    2903 Komárom, Bánki Donát utca 8.
    Issuing invoices and receiving and organizing invoices External company schedule management and contact work Visitor and visiting vehicle system input (SK battery factory system) Material ordering work and quotation request and reception Korean office manager and schedule managem...
    máj. 21.
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    máj. 15.
  • Esti Szállodai Recepciós

    6725 Szeged, Petőfi Sándor sugárút 47.
    Munkatársat keresünk Esti Szállodai recepciós pozícióba. Szeged Belvárosának frekventált részén elhelyezkedő 4*-os, 16 szobás panziónk, 2013 óta fogad vendégeket, magas színvonalon, igényes, modern környezetben. Családias hangulatú szálláshelyünk, igen kedvelt a városunkba látoga...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim