Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 5-10 év tapasztalattal
774 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózásmáj. 13.
-
pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállításaFriss
-
MINDENRE BETANÍTUNK, NINCS MITŐL FÉLNI! Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása. Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában. Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is úgy érezzük, hogy megy ne...Friss
-
Az idén 30 éves Grow Csoport keresi csapatának legújabb, lendületes és proaktív tagját! Cégcsoportunk a szervezetfejlesztés, vállalati tréningek, coachingok mellett, a piac egyik legnagyobb nyílt képzési palettáját is kínálja ügyfeleinek. Leendő munkatársunk a képzéseinket szerve...Friss
-
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS. Would you like to become part of the world's most international company in the world? A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 count...Friss
-
Kimutatások, riportok készítése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása (Excel, Word), rendelések rögzítése vállalatirányítási rendszerben, vásárlókkal való kapcsolattartás, értékesítés, statisztikai jelentések készítése.Friss
-
Magyarország egyik legnagyobb pályázati tanácsadó vállalkozása recepciós munkatársat keres.
1013 Budapest, Pauler utcaIroda (40-50 fős) működtetése, karbantartás felügyelete és eszközmenedzsment Iroda és irodai eszközök menedzselése Ügyfelek, partnerek reprezentatív fogadása Tárgyalók menedzselése, céges munkakörnyezet rendben tartása Kiegészítők, fogyóeszközök felügyelete, leltározása-pótlása,...Friss -
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkalma 14:04
-
Vevői folyószámlák egyeztetése, kezelése (fizetési emlékeztetők, felszólító levelek írása) Határidőn túli számla-állomány kezelése Bankkivonatok ellenőrzése, kiegyenlítése Vevői szerződésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémák kezelése...ma 13:02
-
Feladatok A szervezeti egység vezetőjének, vezetésének kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységét végzi, a vezető munkájához személyi támogatást ad; szervezi és koordinálja a vezetés külső és belső kapcsolatait. Feladatai: a vezető közvetlen munkáját segítő írásbel...ma 12:43
-
- Az Adattudományi és Adattechnológiai Tanszék tevékenységéhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása, - Tanszéki oktatásszervezési feladatok adminisztratív koordinációja, - Informatikai Kar egységeivel való folyamatos együttműködés, kapcsolattartás, - Közreműködés közvetlen EU...ma 12:40
-
Magyarországon piac meghatározó hulladékgazdálkodással foglalkozó, 100%-ban magyar tulajdonú cég, munkatársat keres üzletági asszisztens, külkereskedelmi ügyintéző munkakörre. Napi szintű kapcsolattartás a külföldi és belföldi partnerekkel Ajánlatok, szerződések előkészítése, tő...ma 12:12
-
hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, ajánlatok összeállítása, projektek nyomon követése, határidők ellenőrzése, részvétel értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolításában, pályázatfigyelés, adminisztratív jellegű feladatok...ma 11:56
-
megrendelések feldolgozása szállítási határidők ellenőrzése az ügyfelekkel és a beszállítókkal való kapcsolatok fenntartása és építése dokumentumok előkészítése a könyvelés számára a kibocsátott és a fogadott számlák nyilvántartása bérelszámolás előkészítése az iroda működéséhez...ma 11:49
-
Participates in the preparation of professional decisions affecting the area of MOL IT&D Group Business Solutions (GBS), prepares presentations, develops professional materials, reviews and coordinates them, in order to ensure the professional validity of the decisions; Partici...ma 11:42
-
A területen alkalmazott rendszerek (IT, kontrolling, admin, SAP, SRM stb) működésének biztosítása. Adatok rendszerezése, nyilvántartások vezetése. Az előírt ellenőrzési és kontrolling tevékenységek elvégzése, munkavállalók ügyeinek intézése, időadatainak kezelése. A munkavállalók...ma 11:37
-
Lelkesedsz a nemzetközi kapcsolatok kiépítéséért? Szeretsz utazni? Inspirál a multinacionális környezet? Akkor megérkeztél, ne keress tovább! Az új kolléga feladata az lesz, hogy ápolja a vállalat nemzetközi kapcsolatait és megkönnyítse a globális együttműködést. Ha szívesen dolg...ma 10:49
-
Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "irodai/pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban, a cég napi szintű feladatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felső kategó...ma 10:00
-
- cégcsoport tulajdonos napi munkájának támogatása - üzleti és magán jellegű találkozók, utazások teljes körű szervezése - általános asszisztenciai és adminisztratív feladatok ellátása - kimenő és bejövő posta kezelése - egyéb vezetői, személyi titkári feladatok elvégzése - besze...ma 09:47
-
központi emailfiókra és telefonvonalra érkező megkeresések megválaszolása, ügyintézése, tanügyi dokumentumok elkészítése, feldolgozása, irattározás, elektronikus nyilvántartási rendszerek vezetése, hozzájuk kapcsolódó ügyintézés.ma 09:34
-
Építőipari, irodai adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Bejövő és kimenő megrendelések kezelése Pénzügyi feladatok elvégzése Cégvezető személyi asszisztensi feladatainak ellátásama 08:15