Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák angol nyelvtudással

55 db találat
Szűrés
  • Fagylaltpultos

    1238 Budapest, Bevásárló utca
    Soroksári Auchanban 23 éve működő fagylaltozó fiatalos csapatába keresek azonnali kezdéssel , teljes munkaidőre , hosszú távra pultos kollégát. Ha meg akarod alapozni a jövődet , komoly , fiatalos csapatban szeretnél elhelyezkedni , nálunk a helyed! Beleláthatsz az igazi olasz fa...
    tegnap 09:29
  • A recepció napi működésének biztosítása, feladatainak menedzselése Beérkező telefonok kezelése magyar és angol nyelven Titkárság támogatása (munkaügyi és egyéb adminisztráció) Iroda zavartalan működésének biztosítása (karbantartások megszervezése) Szervezet működésével kapcsolato...
    tegnap 14:51
  • Kereskedelmi asszisztens

    1112 Budapest, Budaörsi út 153.
    az üzletkötők munkájának támogatása ügyviteli program kezelése beérkező rendelések és ajánlatkérések kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás bejövő és kimenő szállítások megszervezése, ütemezése általános irodai feladatok elvégzése (telefonkezelés, levelezés…stb.)...
    tegnap 15:30
  • Partnereink által kért módosítások, adminisztrációs tevékenységek elvégzése. Ügyfélkezelés írásban, éttermeinkkel való kapcsolattartás
    tegnap 14:05
  • Sales Data Analyst

    8200 Veszprém, Sepsiszentgyörgy utca
    As a Sales Data Analyst, your primary responsibility will be to extract, clean, and analyze sales data to create regular reports and dashboards. Working closely with the Sales Data Manager EMEA, you will play a crucial role in providing essential support to various stakeholders b...
    tegnap 10:25
  • - cégcsoport tulajdonos napi munkájának támogatása - üzleti és magán jellegű találkozók, utazások teljes körű szervezése - általános asszisztenciai és adminisztratív feladatok ellátása - kimenő és bejövő posta kezelése - egyéb vezetői, személyi titkári feladatok elvégzése - besze...
    tegnap 09:50
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Statisztikai elemzések Szervezési feladatok Pénzügyi és könyvelési feladatok Információgyűjtés Személyi asszisztencia Projektmenedzsment Jelentések készítése Adatpontosság biztosítása
    máj. 29.
  • Céges egészség- és egyéb biztosítás alapú juttatási programok kidolgozása, bemutatása és értékesítése Kapcsolatépítés ügyfelekkel, biztosító társaságokkal és egészségügyi szolgáltatókkal Szerződések kezelése, belső nyilvántartási rendszerek vezetése Ügyféltalálkozók megszervezése...
    máj. 29.
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    máj. 29.
  • Hr projektasszisztens

    1137 Budapest, Szent István körút 2.
    Diákmunka projektek teljeskörű menedzselése Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel (megrendelések, igényekről való egyeztetés) Z, Y generáció felkutatása - toborzás, kiválasztás, beléptetés, diákokkal való kommunikáció Kimutatások, riportok készítése Bérszámfejtési feladatok,...
    máj. 29.
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    máj. 29.
  • Képzésmenedzser

    1051 Budapest, Sas utca 25.
    A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...
    máj. 29.
  • The ITA is now looking to expand its Regulatory Compliance Department with a committed and passionate full-time (40 hours per week) employee to join the ITA’s Branch Office in Budapest. The primary responsibility of this position will be to support the compliance activities with...
    máj. 28.
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim