Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

S11 kft állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen

41 db találat
Szűrés
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ma 12:45
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    ma 12:00
  • -Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...
    ma 17:07
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    ma 15:57
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ma 15:55
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    ma 12:19
  • We are searching for a new colleague to support our Finance Team in 13th district of Budapest, ideally for a part-time contract of 20 hours a week. You will be based in our offices located in in Madarász Office Park. Ensure accounting of payables and receivables Booking of inco...
    ma 12:05
  • Pénzügyi területre keressük leendő munkatársunkat napi 4 órás munkaviszonyba. szerződések, levelek, bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe vevő számlák kiállítása túlóra-...
    tegnap 14:10
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    tegnap 10:20
  • a recepció kiegyensúlyozott működésének biztosítása. Vendégek szívélyes fogadása és segítése bejövő hívások professzionális kezelése bejövő és kimenő posta, számlák kezelése, regisztrációja. Bejövő számlák szkennelése, formai ellenőrzése. Szerződések szkennelése és feltöltése a N...
    ma 10:25
  • Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...
    tegnap 14:20
  • Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...
    tegnap 13:35
  • A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...
    tegnap 12:00
  • Part-time Hostel Admin Accounting

    1072 Budapest, Nagy Diófa utca 25-27.
    Daily scanning of bar tabs and invoices to ensure accurate records. Management of BDO data room for efficient data retrieval Upload invoices to a common Excel spreadsheet for payables processing. Maintain organized filing systems for card and cash accounts. Prepare attendance she...
    ápr. 27.
  • fiatal külföldi turisták fogadása, informálása, elutaztatása pénzkezelés és adminisztráció maximális vendég elégedettség biztosítása
    tegnap 00:50
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    ápr. 26.
  • Az operatív beszerzés támogatása, helyettesítése Kapcsolattartás a vevőkkel és a beszálítókkal egyaránt Meglévő megrendelések folyamatos koordinálása Szállítási határidők egyeztetése a termeléssel Anyavállalatnál történő betanulás vállalása Megrendelések rögzítése a saját (PROFID...
    ápr. 27.
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    ápr. 25.
  • Páciens koordinátor

    1138 Budapest, Esztergomi út 66.
    Budapesti gasztroenterológiai magánrendelőbe munkatársat keresünk összetett, de elsősorban pácienskoordinátori munkakörbe, részmunkaidőben Feladatok: páciensek fogadása, adatainak rögzítése az orvosi rendszerben kapcsolattartás, időpont egyeztetés, körültekintő rögzítés az előjeg...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim