Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Market kft állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
9 db találat
Szűrés
-
Elszámolások feldolgozása, ellenőrzése Pénzügyi kimutatások, riportok készítése Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Napi ügyek intézése, nyilvántartása, ügyiratok kezelése Szállítólevelek, szerződések, levelek és egyéb dokumentumok rendszerezése, lefűzése Archív d...ma 08:08
-
Értékesítési tanácsadók támogatása Szerződéses és egyéb dokumentumok előkészítése és azok rendszerezése Szerződéses folyamatok lekövetése és társosztályokkal, ügyvédi irodával történő egyeztetés Ügyfelekkel való kapcsolattartás, problémamegoldás Az iroda napi működésének biztosít...máj. 01.
-
Képzések, csapatépítők szervezésében való aktív segítség nyújtás Képzés-fejlesztési rendszerben való adminisztratív feladatok ellátása E-learning tananyagok készítésében való aktív támogatás Nemzetközi HR projektekben való aktív részvétel HR osztályvezető munkájának támogatása sz...ápr. 29.
-
A javításra érkezett gépjárművek dokumentációjával kapcsolatos ügyintézés Javítási megbízások nyitása és kezelése a rendszerben Eredményes együttműködés a szerviz és raktár terület munkatársaival A vállalati és importőri rendszereken keresztül beérkező online megkeresések kezelés...tegnap 15:05
-
A munkakör célja a vevői megrendelések teljesítési szintjének biztosítása és növelése, az ehhez kapcsolódó adminisztrációs, logisztikai, raktározási és áru beszerzési feladatok ellátása. Főbb feladatok: megrendelések összeállítása és elküldése a beszállítóktól érkező áruk átvétel...ápr. 29.
-
in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...ápr. 28.
-
Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...ápr. 30.
-
Fogászati kereskedelemmel foglalkozó, stabilan növekedő kisvállalkozásunk irodájának vezetésére keresünk hosszú távra tervező, változatos feladatokat kedvelő munkatársat. Ha lendületes és lelkes vagy, aki segít összefogni a cég működését, és feltalálja magát az irodai feladatok m...ápr. 27.
-
Responsibilities and duties Provide personal assistance to the Managing Director and to the Management Management of executive calendars: coordinate and schedule meetings (online as well) and other events both within the company and with partners Maintaining contact with colleagu...ápr. 26.