-
IT asszisztens
Hibrid • 1092 Budapest, Kálvin tér 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az Informatikai Osztály mindennapi adminisztratív és szervezési feladatainak támogatása,
- az informatikai beszerzésekhez kapcsolódó adminisztratív ügyintézés és dokumentáció,
- a mobiltelefon-flotta kezelésében való részvétel (nyilvántartás, előfizetések, eszközök adminisztrációja),
November 18.• Előre sorolva november 24. -
-
IT projekt asszisztens
1146 Budapest, Hermina út 17.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka cég irodai anyag- és eszközellátásának biztosítása, kezelése, ügyviteli folyamatainak működtetése, ezzel a kollégák zavartalan munkavégzésének biztosítása;...
November 04.• Előre sorolva november 22. -
-
Assistant IT Manager
1051 Budapest, Erzsébet tér 7-8.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT Manager munkájának támogatása a napi IT-üzemeltetésben
- A hotel informatikai rendszereinek, hálózatainak és eszközeinek felügyelete, karbantartása a Kempinski előírások szerint
- Informatikai rendszerek biztonságának felügyelete
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vezető munkájának szakmai támogatása, prezentációk készítése
- Szakmai anyagok véleményeztetése, a beérkező szakmai vélemények, iratok elemzése, összegzése,
- Határidős feladatok összefogása, követése, ellenőrzése,
- Szükség szerint koordináció a szervezeti egységek között,
November 21. -
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- IT GxP rendszerek validálásában való részvétel, dokumentációk készítése és ellenőrzése
- IT rendszerek IQ, OQ, PQ folyamatainak végrehajtása és koordinálása
- Rendszerek életciklusának nyomon követése, életciklus-menedzsment teljes körü dokumentálása és frissítése
- Adatintegritás biztosítása
November 17. -
-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Targoncavezetői feladatok elvégzése, anyagmozgatás, le- és felrakodás, fizikai anyagmozgatási feladatok ellátása
- Raktárban tárolt anyagok tárolási optimalizálása, ki- és betárolási feladatok végrehajtása
- Nyilvántartási rendszerekben egyszerű rögzítési feladatok ellátása
November 11. -
-
Back Office munkatárs
1053 Budapest, Szép utca 2.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIT és adminisztrációs támogatás: új felhasználói fiókok igénylése, módosítása, törlése; új IT-eszközök előkészítése, beállítása, visszavétele; IT hibák továbbítása, IT eszköznyilvántartás naprakészen tartása....
November 06.• Előre sorolva november 24. -
-
Administrator (Contractor)
2112 Veresegyház, Lévai utca 33.
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- NPI program planning, data collection and uploading to relevant tools
- Maintain regular KPI update in systems & visual boards and NPI Engineering databases
- Cross check of NPI deliverables readiness
- Create and maintain site level capability list, communicate cost and timing
November 14.• Előre sorolva 5 órája -
-
Közbeszerzési koordinátor
Hibrid • 1117 Budapest, Alíz utca 1.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Segítesz nekünk az értékesítési és pályázati projektek adminisztrációjában
- Magabiztosan kezeled az IDPR és EKR rendszereket – vagy szívesen megtanulod
- Előkészíted a projekteket, statisztikákat gyártasz, nyilvántartásokat vezetsz
November 17.• Előre sorolva november 24. -
-
Sustainability Intern
Liberty Irodaház - Budapest, Könyves Kálmán krt. 34, 1097
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Support the Group-level sustainability reporting processes,
- Collect, review, and organize data in Excel and the ESG systems,
- Prepare presentations, summaries, and internal communication materials,
- Collaborate with business units, ESG data providers and external partners across AutoWallis,
November 14. -
6725 Szeged, Veres Ács utca 33.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Szerviz hívások kezelése
- Szerviztechnikus kollégák irányítása , Munkalapok adminisztrálása
- Beszállítokkal, megrendelőkkel, gyártókkal történő kapcsolattartás (angol nyelven is)
- Raktár kezelése
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
-
Digitalizációs koordinátor
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
- Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
- Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
- Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
November 02.• Előre sorolva 5 órája -
-
Adminisztrációs gyakornok
3000 Hatvan, Robert Bosch út
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Adatgyűjtés a minőségügyi folyamatok kapcsán
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Minták mozgatása
- Elektromos vizsgálatok lekérdezése, adatgyűjtés
- Termékauditok napi támogatása, tesztek futtatása
November 24. -
Ügyfélszolgálati koordinátor
1137 Budapest, Szent István körút 10.
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós, front-office feladatok (ügyfélfogadás, számlázás, időpont egyeztetés)
- Ügyfélkoordinációs, back-office feladatok (ügyfélhívás, kezelési terv ismertetés, időpont egyeztetés, On-line bejelentkező rendszerrel kapcsolatos feladatok)
November 11.• Előre sorolva november 24. -
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Tanácsadó
1054 Budapest, Báthory utca 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokPályázatfigyelés, jogosultsági vizsgálatok, tartalmi értékelési szempontoknak való megfelelés vizsgálata, pályázati felhívások összefoglalóinak készítése, jogszabályi változások nyomorkövetése, Magyar Közlöny figyelése, EPTK figyelés....
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítése, számfejtés
- TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
- Havi/negyedéves bevallások és statisztikai adatszolgáltatások készítése
- Havi kimutatások és belső riportok készítése
- Be-, és kilépő munkatársak teljes körű ügyintézése
November 19.• Előre sorolva tegnap 18:16 -
-
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21.• Előre sorolva 5 órája -
1097 Budapest, Albert Flórián útca 10.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Serve as the point of contact for office admin duties, including: maintenance, mailing, supplies, non-IT equipment, administrative duties
- Organize office procedures related to ISO 27001
- Provide support for office vendors, service providers
- Provide general support to visitors
Tegnap 14:14 -
-
English Speaking Scheduler - On-site Coordinator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Remote Troubleshooting- If minor hardware issues can't be resolved by Level 2-3 Service Desk Teams.
- Issue Assessment- You'll analyse incoming hardware-related incidents to determine the best course of action.
November 18.• Előre sorolva november 24. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!