Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állás, munka (3-5 év tapasztalat)

102 db találat
Szűrés
  • Érdekel a marketing, ami tényleg nem csak játék és mese Láttál már közelről kreatív anyagot, vagy nagyon kíváncsi vagy rá Szeretnél részt venni az elkészítésében, majd magad készítenéd el vagy elő őket Tudsz rendszerben gondolkodni és tervezni (pl. össze tudsz tenni egy excelbe k...
    tegnap 11:05
  • Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...
    ápr. 25.
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    ápr. 24.
  • Irodaszer rendelés, készletnyilvántartás Teakonyhai, irodai eszközök rendelése Rendezvényekre catering megrendelése, bekészítés Kapcsolattartás lengyel SSC-vel, költségigénylés indítás SAP-ben Érkező látogatók fogadása Be- és kimenő posta kezelése Öltözőszekrények nyilvántartása,...
    ápr. 21.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 22.
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 22.
  • Ügyfelekkel, belföldi- és külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések feldolgozása és nyomon követése Szállítási és vámkezelési ügyintézés Számlázás
    ápr. 22.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    ápr. 22.
  • Irodai napi adminisztráció Napi készpénz kezelése és iktatása Szállítólevelek, számlák készítése Iratok, szerződések iktatása Beérkező telefonhívások fogadása Ügyvezetői döntések előkészítése Folyamatok, feladatok nyomon követése, státuszjelentés, statisztikák készítése Kapcsolat...
    ápr. 18.
  • - Projektekkel kapcsolatos szervezési, kommunikációs, valamint pénzügyi és beszerzési feladatok ellátása - Projekt határidők felkövetése - Vevőkkel / Beszállítókkal való kapcsolattartás - Műszaki csapat és a vevők közötti kommunikáció fenntartása - Emlékeztetők, státuszjelentések...
    tegnap 15:55
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 22.
  • SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.
    ápr. 25.
  • Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...
    ápr. 22.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    ápr. 24.
  • Irodavezető

    1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
    irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának... adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása... cégkultúra. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Titkárnő, Titkár; Adminisztráció vezető... ; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános...
    ápr. 25.
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    ápr. 22.
  • Általános adminisztráció: Bejövő és kimenő számlák iktatása és feldolgozása, továbbítása a könyvelőnek Egyszerűbb szerződések és egyéb belső szervezeti iratok előkészítése Írásbeli és telefonos kapcsolattartás partnerekkel Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása H...
    ápr. 20.
  • A Team asszisztensi – szervezeti asszisztensi feladatok ellátása a hozzá rendelt szervezeti egységek vonatkozásában, támogatásával. A gyártás, a logisztika, a mérnökség és a minőségirányítási szervezetek támogatása szervezési, adminisztrációs és egyeztetési feladatok ellátásával...
    ma 12:10
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim