Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr állás, munka
67 db találat
Szűrés
-
Diákmunka projektek teljeskörű menedzselése Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel (megrendelések, igényekről való egyeztetés) Z, Y generáció felkutatása - toborzás, kiválasztás, beléptetés, diákokkal való kommunikáció Kimutatások, riportok készítése Bérszámfejtési feladatok,...tegnap 13:13
-
munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...tegnap 00:35
-
Beszerzések teljeskörű megvalósítása (igényfelmérés, ajánlatkérés, ajánlattételek folyamatának irányítása, időben koordinálása, szerződéskötés) Kapcsolattartás a beszállítókkal Beérkező számlák ellenőrzése, vállalati rendszerben való rögzítése Havi zárásban való aktív részvétel H...ma 08:15
-
Amiben a támogatásodra van szükségünk: munkaviszonnyal kapcsolatos teljes körű adminisztratív ügyintézés, HR terület egyéb adminisztratív támogatása; HR rendszer működtetése, fejlesztési javaslatok; álláspályázatok kezelése, rendszerezése (hirdetésekhez és pályázati anyagokhoz ka...máj. 13.
-
Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...ma 14:18
-
lefűzés szkennelés dokumentumok rendszerezése, mappákba rendezése, feltöltésetegnap 16:19
-
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...tegnap 13:30 -
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...máj. 13.
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...máj. 10.
-
Aktív közreműködés a döntéshozói és vezetői anyagok, prezentációk készítésében, áttekintésében és jóváhagyási folyamat-koordinációban Szervezeti egységek közötti információáramlás biztosítása, aktív társosztályi kapcsolattartás Üzleti és működési folyamatok fenntartása és támogat...máj. 11.
-
Képzések, csapatépítők szervezésében való aktív segítség nyújtás Képzés-fejlesztési rendszerben való adminisztratív feladatok ellátása E-learning tananyagok készítésében való aktív támogatás Nemzetközi HR projektekben való aktív részvétel HR osztályvezető munkájának támogatása sz...máj. 11.
-
Answering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...máj. 11.
-
Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete. A munkatársak és vezetők tá...máj. 10.
-
Hr admin (diákmunka - Június végéig)
Legyen az első 5 jelentkező között!1037 Budapest, Bojtár utca 51.-Ruhaméretek begyűjtése kollégáktól, később várható munkaruha kiosztás -Személyes adatok gazdagítása a HR rendszerekben -Teljesítményértékelés adminisztratív támogatásamáj. 09. -
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...máj. 07.
-
, Lincoln út 1. Vecsés Pest megye Adminisztrációs gyakornok HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR... back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció...tegnap 15:30
-
TSIT GmbH is a wholly-owned German entity company, established in 2003 in port city of Hamburg in Germany, mainly engaged in international logistics in the area of car parts and import & export trade services. TSIT GmbH provides transportation of container and truck covering the...máj. 06.
-
. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; HR adminisztráció; HR, Munkaügy... ; Employee status; High school; Professional Assistant; HR Administration; HR, Human Relations...ma 16:02
-
bérezés Béren kívüli juttatások Fiatalos, dinamikus munkakörnyezet Teljes munkaidő; Főiskola; HR... adminisztráció; Adminisztráció vezető; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR... , Munkaügy; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; College; HR Administration... ; Head of Administration; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; HR...ma 13:10
-
telefonhívások kezelése Adminisztratív feladatok ellátása HR csapat támogatása új belépők érkezésekor...ma 11:38