Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr munkatárs állás, munka (1-3 év tapasztalat)
40 db találat
Szűrés
-
HR Generalista munkájának támogatása, segítése; Beléptetéshez és egyéb változásokhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése; Jelölt adatbázis kezelése-vezetése, kapcsolattartás a jelöltekkel; Részvétel a toborzási folyamatban; Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe fo...ápr. 27.
-
Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...Friss
-
Vagyonvédelmi nagyvállalat Üllő területén történő munkavégzéssel, gyakorlattal rendelkező munkaügyi adminisztrátor munkatársat keres. Feladatai közé tartozik: a vállalat működésének általános adminisztratív támogatása, a munkaügyet érintő összes dokumentáció előkészítése a bérs...ápr. 29.
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.inclusive and accessible recruitment process, allowing candidates the opportunity to thrive and... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR generalista, Specialista; HR támogatás; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Üzleti támogató központok; Szlovák; Általános munkarend... ; Full time work; High school; Administrator, Document Manager; HR Generalist, Specialist; HR Support... ; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Business Supporting Centres; Slovak; General work schedule ...tegnap 12:30 -
Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése Személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások lekövetése Törzsadatnyilvántartás vezetése Álláshirdetések koordinálása Havi HR riportok támogatása Rendszeres...ápr. 28.
-
Generalist in Front Office HR Services (German Speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!2220 Vecsés, Lincoln útAnswering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...tegnap 00:45 -
Szeretnél az ország egyik legdinamikusabban fejlődő belsőépítészettel foglalkozó cégéhez csatlakozni és rendelkezel már tapasztalattal az ingatlan piachoz kapcsolódóan? Akkor itt a lehetőség! Partnerünk megbízásából keresünk Sales Support Specialist kollégát, aki az értékesítők m...tegnap 19:11
-
és lelke leszel. Mit is jelent ez? Te szervezed meg a munkatársi programokat Ellenőrződ és kézben... számára Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat... nyelvtanulás támogatása #LI-DNI Teljes munkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR... adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás; junior... ; Általános munkarend; Full time work; High school; Administrator, Document Manager; HR Administration...tegnap 16:28
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...ápr. 28.
-
munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...ápr. 25.
-
. Külső munkatársakkal való kapcsolattartás, információátadás. SAP HR időadat-rögzítés Felsőfokú... és az előrelépésre Értékeljük és jutalmazzuk a munkatársak jobbító, hatékonyságnövelő ötleteit Teljes munkaidő...tegnap 13:55
-
In this Student Job, you will work with your team and provide support on administrative tasks related to employee processes and data management. In your new role, you will: Provide administrative support to the local People Services team; Manage employee documentation; Interact...ápr. 27.
-
szakirányú végzettség (pénzügyi) gyakorlat beszerzésben, könyvelésben vagy HR területen Stabil... .- ft-tól Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Személyi asszisztens; HR adminisztráció... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... school; Personal Assistant; HR Administration; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance...ápr. 25.
-
Debreceni székhelyű, Munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cégünkhöz keresünk, HR Irodavezető munkatársat. Ezek a feladatok várnak Rád: a hozzád tartozó fizikai kölcsönzési projektek célszámainak teljesítésére való törekvés a toborzókkal és a koordinátorokk...ápr. 27.
-
Bérszámfejtéshez szükséges adatok összegyűjtése, a bérszámfejtés felé történő adatszolgáltatás időbeli biztosítása HR adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása, beleértve a személyi anyagok hatékony kezelését; Aktív részvétel a HR folyamatokban, ideértve a toborzási és kivál...ápr. 20.
-
Adminisztratív feladatok ellátása HR osztály munkájának segítéseápr. 23.
-
Dán hátterű, autóipari alkatrészek gyártásával foglalkozó partnerünkhöz keresünk CAD tervezőt. Feladatok: - 2D CAD autóipari alkatrészek tervezése - Az online katalógusban meglévő rajzok karbantartása és javítása - Termékekkel kapcsolatos adatok létrehozása és karbantartása ERP r...ápr. 25.
-
, tájékoztatás adása toborzó szolgáltatásainkról, friss információk megszerzése adott vállalat toborzási igényeit... közvetítés, Kölcsönzés, Fejvadászat; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy... ; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Sales, Trade; Language skills are not required; General work schedule ...ápr. 27.
-
Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...ápr. 25.
-
Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ápr. 29.