Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hr munkatárs állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen

37 db találat
Szűrés
  • Bizonylatok, számlák, szerződések, pénzügyi iratok kezelése Kimenő számlák kiállítása Pénzügyi adatokat tartalmazó táblázatok kezelése, töltése Pénzügyi elszámolások készítése HR adminisztráció kezelése Munkaügyi dokumentumok készítése és kezelése Munkavállaló ki- és belépt...
    máj. 28.
  • ; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Administration, Assistance, Office Work...
    tegnap 12:20
  • ügyfeleinek.Leendő munkatársunk a képzéseinket szervező Learning Center csapatának tagja... . Kapcsolatot tart az ügyfelekkel: részvevőkkel, HR és más vállalati munkatársakkal. Szoros... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office... ; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; English; senior; General work schedule ...
    máj. 27.
  • Beszerzések teljeskörű megvalósítása (igényfelmérés, ajánlatkérés, ajánlattételek folyamatának irányítása, időben koordinálása, szerződéskötés) Kapcsolattartás a beszállítókkal Beérkező számlák ellenőrzése, vállalati rendszerben való rögzítése Havi zárásban való aktív részvétel H...
    máj. 27.
  • munkatárs bankolással kapcsolatos feladatok (partner felvétele, utalás, stb.) pénzügyi előrejelzés... jelentések készítése Excel formátumban folyamatos kapcsolattartás külsős könyvelővel HR feladatok... jogviszony; Főiskola; Könyvelés; Adminisztráció vezető; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció...
    máj. 28.
  • Személyügyi anyagok kezelése - dolgozói adattáblák naprakészen tartása Dokumentumok lefűzése, rendszerezése Kiszervezett bérszámfejtéssel kapcsolatos ügyintézésben való segédkezes Munkaidő nyilvántartási programban adminisztratív teendők elvégzése Egyéb ad hoc jellegű feladatok T...
    tegnap 13:25
  • Hr projektasszisztens

    1137 Budapest, Szent István körút 2.
    Diákmunka projektek teljeskörű menedzselése Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel (megrendelések, igényekről való egyeztetés) Z, Y generáció felkutatása - toborzás, kiválasztás, beléptetés, diákokkal való kommunikáció Kimutatások, riportok készítése Bérszámfejtési feladatok,...
    tegnap 13:15
  • elkészítése;  munkatársakkal történő napi kapcsolattartás, kiscsoportok irányítása.  felsőfokú... ; államháztartási gyakorlat; gyakorlati HR ismeretek; azonnali munkakezdés. heti 2 nap otthoni munkavégzés...
    máj. 27.
  • HR asszisztens

    8200 Veszprém, Lőszergyári utca 6.
    Amiben a támogatásodra van szükségünk: munkaviszonnyal kapcsolatos teljes körű adminisztratív ügyintézés, HR terület egyéb adminisztratív támogatása; HR rendszer működtetése, fejlesztési javaslatok; álláspályázatok kezelése, rendszerezése (hirdetésekhez és pályázati anyagokhoz ka...
    máj. 25.
  • munkaügyi feladatok adminisztrációja, kapcsolódó ügyintézési feladatok teljes körű ellátása munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb munkaügyi dokumentumok elkészítése, nyomon követése, iktatása bérsz...
    máj. 28.
  •  munkatársat keres. Feladatai közé tartozna többek között:  a projektvezető munkájának adminisztratív... . Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Professional Assistant; HR Administration; HR, Human Relations...
    máj. 22.
  • TSIT GmbH is a wholly-owned German entity company, established in 2003 in port city of Hamburg in Germany, mainly engaged in international logistics in the area of car parts and import & export trade services. TSIT GmbH provides transportation of container and truck covering the...
    máj. 21.
  • HR adminisztrátor (6/8 óra)

    1145 Budapest, Róna utca 174.
        HR osztály adminisztratív támogatása;     Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában;     Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése;     Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása;     Kapcsolattartás társosztályokkal;     Irodaszer és egyéb r...
    máj. 25.
  • Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...
    máj. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim