Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr generalista állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
48 db találat
Szűrés
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 16.
-
Answering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...ma 00:00
-
Jelölteket fogsz felkutatni különböző adatbázisokban, majd telefonos egyeztetés alapján felméred, hogy ki mennyire alkalmas az adott pozíció betöltésére (Mivel változatos pozíciókra fogsz keresni, ez számodra is folyamatosan sok újdonságot rejthet); Interjúk leszervezése, ezek do...máj. 15.
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.inclusive and accessible recruitment process, allowing candidates the opportunity to thrive and... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR generalista, Specialista; HR támogatás; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Üzleti támogató központok; Szlovák; Általános munkarend... ; Full time work; High school; Administrator, Document Manager; HR Generalist, Specialist; HR Support... ; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Business Supporting Centres; Slovak; General work schedule ...máj. 16. -
HR feladatok: Munkaügyi adminisztráció (munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos feladatok elvégzése) Munkavállalói adatbázis naprakészen tartása Foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok lebonyolítása Toborzás és kiválasztás, valamint új munkavállalók beléptetésének...máj. 15.
-
Munkaszerződések, munkaszerződés-módosítások elkészítése, munkaköri leírások kiadása Munkavállalók személyi anyagának naprakész nyilvántartása Munkaügyi adminisztrációs rendszer (NexonHR) naprakész működtetése Kiléptetéssel kapcsolatos ügyintézés Rendszeres és ad hoc jellegű ripo...tegnap 12:15
-
Feladataid közé fog tartozni a jelenléti ívek vezetése, munkaidő-nyilvántartó rendszer kezelése. Részt veszel a toborzás-kiválasztás folyamatában, az interjúk szervezésében és lebonyolításában. Számítanak rád az üzemorvosi vizsgálatok leszervezésében, beutalók elkészítésében. Bek...tegnap 14:30
-
munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...máj. 14.
-
munkaügyi feladatok adminisztrációja, kapcsolódó ügyintézési feladatok teljes körű ellátása munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb munkaügyi dokumentumok elkészítése, nyomon követése, iktatása bérsz...máj. 16.
-
Amiben a támogatásodra van szükségünk: munkaviszonnyal kapcsolatos teljes körű adminisztratív ügyintézés, HR terület egyéb adminisztratív támogatása; HR rendszer működtetése, fejlesztési javaslatok; álláspályázatok kezelése, rendszerezése (hirdetésekhez és pályázati anyagokhoz ka...máj. 13.
-
Diákmunka projektek teljeskörű menedzselése Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel (megrendelések, igényekről való egyeztetés) Z, Y generáció felkutatása - toborzás, kiválasztás, beléptetés, diákokkal való kommunikáció Kimutatások, riportok készítése Bérszámfejtési feladatok,...máj. 14.
-
Miért dolgozz nálunk? stabil munkahely vagyunk, a világ egyik legdinamikusabban fejlődő állategészségügyi vállalata folyamatosan bővülnek telephelyeink elhivatott, lendületes, összetartó csapatunk van hiszünk a valós teljesítményen alapuló előmenetelben és a cégen belüli karrierl...máj. 17.
-
Személyügyi anyagok kezelése - dolgozói adattáblák naprakészen tartása Dokumentumok lefűzése, rendszerezése Kiszervezett bérszámfejtéssel kapcsolatos ügyintézésben való segédkezes Munkaidő nyilvántartási programban adminisztratív teendők elvégzése Egyéb ad hoc jellegű feladatok T...máj. 14.
-
Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...máj. 15.
-
A gyár személyi állományára vonatkozó teljeskörű adminisztráció elvégzésében; Munkaügyi feladatok (bérszámfejtés előkészítése, be- és kiléptetés, szabadságok nyomonkövetése) ellátásában; Létszámadatok naprakészen tartásában; A karrierportál kezelésében, jelentkezők interjúra szer...máj. 16.
-
TSIT GmbH is a wholly-owned German entity company, established in 2003 in port city of Hamburg in Germany, mainly engaged in international logistics in the area of car parts and import & export trade services. TSIT GmbH provides transportation of container and truck covering the...máj. 06.
-
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...máj. 13.
-
Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...máj. 16.
-
Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...máj. 13.
-
Beszerzések teljeskörű megvalósítása (igényfelmérés, ajánlatkérés, ajánlattételek folyamatának irányítása, időben koordinálása, szerződéskötés) Kapcsolattartás a beszállítókkal Beérkező számlák ellenőrzése, vállalati rendszerben való rögzítése Havi zárásban való aktív részvétel H...máj. 15.
-
Czech or Slovak Speaking HR associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...tegnap 13:30