Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Failure analyst engineer állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
47 db találat
Szűrés
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 29.
-
Értékesítéssel, pályázati projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése IDPR (DKÜ), EKR rendszer ismerete, magabiztos használata Projektek előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz szükséges tervek, statisztikák összeállítása, nyilvántartások vezetése Adatszolgáltatás...máj. 02.
-
- Webshop (Shopify) üzemeltetésében való asszisztencia (tartalmak kezelése, pluginek telepítése, webshop karbantartása és kalibrálása - Informatikai eszközök üzemeltetése, karbantartása - Operációs rendszerek telepítése - Hálózati problémák elhárítása - Adminisztrációs feladatok...ápr. 29.
-
Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...ápr. 29.
-
; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; IT support, Helpdesk; Tesztelő, Tesztmérnök; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; IT programozás, Fejlesztés; Angol; Általános munkarend... ; Full time work; Home office; High school; Administrator, Document Manager; IT Support, Helpdesk... ; Tester, Test Engineer; Administration, Assistance, Office Work; IT Operation, Telecommunication; IT Development; English; General work schedule ...ápr. 30.
-
Számítunk rád IT eszközök nyilvántartási és raktárkezelési feladatainak ellátásában. Hozzád fognak tartozni az informatika központi eszköz- és anyag raktárai, ehhez kapcsolódóan te fogod dokumentálni az eszközmozgásokat, elvégzed a felmerülő adminisztrációs feladatokat. Az igénye...ápr. 19.
-
és facebook oldal folyamatos frissítése, tartalmak készítése (informatikus segítségével) rendezvények... , precíz munkavégzés, magabiztosság, tárgyalóképesség stabil IT készségek, MS Office programok magabiztos...máj. 02.
-
frissítése, tartalmak készítése (informatikus segítségével) Rendezvények szervezése és lebonyolítása... IT készségek, MS Office programok magabiztos használata B kategóriás vezetői engedély angol...ápr. 30.
-
Belső banki területek (IT, Bankbiztonság) telepítéshez szükséges feladatainak nyomonkövetése...máj. 03.
-
jogosítvány tapasztalattal Erős IT érdeklődés felhasználói szempontokból. Növekvő, stabil munkaadó...tegnap 09:40
-
) MS Office felhasználó szintű ismerete Alapvető IT ismeret Stabil, bejelentett hosszútávú munka, 12...máj. 03.
-
készség írásban és szóban Csapatmunka IT ismeret és érdeklődés Teljes munkaidő; Alkalmazotti...máj. 02.
-
jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adatbázisszakértő; IT programozás, Fejlesztés... ; Employee status; College; Administrator, Document Manager; Database Expert; IT Development...máj. 03.
-
German) Budapest Budapest Asszisztens munkatárs A sneak peek into this role: It is a unique role...tegnap 11:05
-
szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...tegnap 13:20
-
, megbízhatóság, diszkréció Ügyviteli IT rendszerek ismerete Felsőfokú szakképzés 1-2 éves adminisztratív...máj. 03.
-
, Adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Üzleti támogató központok; IT üzemeltetés... , Administration; Administration, Assistance, Office Work; Business Supporting Centres; IT Operation...máj. 03.
-
és egyéb dokumentumok elkészítése részvétel az ügyfelszolgálatot érintő megfelelési és IT fejlesztési...máj. 02.
-
szükséges kezeléséhez. informatikus könyvtáros végzettség; SQL alapismeretek...máj. 02.
-
Conduct a thorough business operational review, ensuring compliance with policies and ownership principles, identifying non-compliance areas. Identify and mitigate potential business risks by recommending effective controls. Prepare and present detailed investigation reports to m...ápr. 29.