Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Büroadministrator állás, munka

807 db találat
Szűrés
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    tegnap 14:05
  • Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése; Dokumentumkezelés, -archiválás; Dolgozókkal kapcsolatos munkaügyi feladatok intézése (beléptetés, kiléptetés); Vállalatirányítási szoftver kezelése; Társosztályokkal való kapcsolattartás; Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátá...
    Friss
  • Irodai adminisztrátor

    2040 Budaörs, Nádas utca 9.
    az ügyfelek megkereséseseinek fogadása, a rendelések felvétele, rögzítése; rendeléssekkel kapcsolatos teljes körű adminisztráció megszervezése, elvégzése; partnerekkel való kapcsolattartás és ügyintézés (az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a termékekről, és az árakról); felmerülő...
    tegnap 13:09
  • teljeskörű adminisztráció informatikai rendszerekben és papíralapon, ügyfelek fogadása, telefonhívások kezelése, mailes megkeresések feldolgozása, ajánlatok készítése, számítástechnikai eszközök átvétele javításra és kiadása javítás után, pénztárkezelés.    ...
    tegnap 16:41
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • szállítólevelek, számlák készítése áru összeírása leltározás adminisztratív feladatok
    tegnap 13:25
  • Fő feladatok:  - Projekt dokumentumok kezelése - Dokumentumok kezelése - Office tapasztalt használata - Valamennyi fordítói és közigazgatási feldatok
    ma 13:20
  • Adminisztrációs munkatárs

    8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 116.
    Nemzetközi fuvarozással foglalkozó cég irodai és logisztikai adminisztratív feladatok végzésére munkatársat keres. Számunkra fontos, hogy önállóan és felelősségteljesen végezd a munkád. Béred a próbaidő után elérheti akár a nettó 400.000 Ft-ot. Angol nyelvű önéletrajzzal és motiv...
    máj. 29.
  • Heti 40 órában keressük kolléganőnket/kollégánkat ipari ingatlanok hasznosításával foglalkozó, nagy múltú cégünk X. kerületben található irodájába, az alábbi paraméterek szerint: számlázás (nagy machinátor és Microsoft Business Central ismerete előnyt jelent) kintlévőség kezelése...
    ma 11:47
  • Oktatásra jelentkezők adminisztrációja, online rendszer kezelése, oktatásra jelentkezések nyilvántartása. Raktárkészlet felügyelete, rendelések online leadása. Kimenő számlák kiállítása, raktárkezelő program kezelése. Dokumentumok kezelés, nyilvántartása, rendszerezése. Kapcsolat...
    ma 12:55
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése
    máj. 29.
  • Adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, fuvarriportok-, nyilvántartások- és teljesítményelemzések- készítése, ill. folyamatos aktualizálása Excel-ben Beszerzési és készletgazdálkodási feladatok Menedzsment- és fuvarszervezők adminisztratív támogatása Számlákkal- és...
    máj. 28.
  • Segíti a vezetők (főigazgató, főigazgatóhelyettes, hivatalvezető) munkáját. Az EKIK adminisztrációs, szerződés- és dokumentumkezelési feladatainak ellátása. Utazások, beszerzések, elszámolások, rendezvények adminisztratív támogatása, kimutatások készítése. Az EKIK-ben dolgozó m...
    ma 12:51
  • Irodai asszisztens

    9027 Győr, Puskás Tivadar utca
    általános irodai adminisztráció elvégzése támogatja a menedzsment napi munkáját készletgazdálkodási és egyéb logisztikai kiegészítő feladatok ellátása
    ma 12:07
  • Adminisztrációs munkatárs

    1203 Budapest, Zodony utca 4. B. ép. 15. ajtó
    Elvégzendő feladatok: a céghez beérkező rendelések feldolgozása, adatrögzítése táblázatokban, számlázó programba történő beírása, eladói tevékenység támogatása.
    máj. 27.
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása (kimenő-bejövő posta kezelés, bejövő számlák formai ellenőrzése, számlázás, szerződések előkészítése és ellenőrzése, utalások előkészítése, üzleti utazások szervezése, irodai beszerzések intézése, stb.) Gyártástámogatási rendszerben va...
    máj. 29.
  • Adminisztratív feladatok ellátása. Esetenként a nagykövetségi autók vezetése. Árajánlatok bekérése, projektek kezelése. A pozició lehet teljes munkaidő (határozatlan idejű szerződés) és részmunkaidő (határozott idejű szerződés)
    máj. 29.
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 28.
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    máj. 27.
  • Cégünknél a raktározás, árukiadás folyamatának megújításához, illetve az adminisztratív terhek csökkentéséhez új munkatársat keresünk az alábbi feladatokra: A raktári folyamatok hatékony működtetése, beleértve: A napi szerelésekhez szükséges gépjárműkövető egységek és perifériá...
    máj. 28.
  • bankolással kapcsolatos feladatok (partner felvétele, utalás, stb.) pénzügyi előrejelzés (bevétel és kiadás), számlázás, számlák nyilvántartása bérjegyzék kiosztása, átvezetése, pénzügyi jelentések készítése Excel formátumban folyamatos kapcsolattartás külsős könyvelővel HR felad...
    máj. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim