Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Büroadministrator állás, munka (5-10 év tapasztalat)

962 db találat
Szűrés
  • · Adatok rögzítése · Dokumentumok nyomtatása, másolása · Dokumentációk/levelezések (beleértve az e-dokumentációkat is) kezelése, iktatása, nyilvántartása, irattárazása, archiválása · Szövegszerkesztési, táblázatkezelési feladatok elvégzése · Szolgáltatókkal való kapcsolattartás ·...
    máj. 28.
  • Adminisztrációs munkatárs

    8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 116.
    Nemzetközi fuvarozással foglalkozó cég irodai és logisztikai adminisztratív feladatok végzésére munkatársat keres. Számunkra fontos, hogy önállóan és felelősségteljesen végezd a munkád. Béred a próbaidő után elérheti akár a nettó 400.000 Ft-ot. Angol nyelvű önéletrajzzal és motiv...
    tegnap 16:15
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése
    tegnap 10:15
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, fuvarriportok-, nyilvántartások- és teljesítményelemzések- készítése, ill. folyamatos aktualizálása Excel-ben Beszerzési és készletgazdálkodási feladatok Menedzsment- és fuvarszervezők adminisztratív támogatása Számlákkal- és...
    máj. 28.
  • Számlázban való aktív segítségnyújtás Adminisztratív feladatok ellátása Amit kínálunk Br. 1835 Ft-os gyakornoki órabér Hosszú távú diákmunka-lehetőség Munkaidő Hétfőtől péntekig irodai munkarendben, rugalmasan, az órarendedhez legjobban igazítva, heti 15-20 óra vállalása az elvár...
    máj. 28.
  • irodai adminisztrációs feladatok, iktatás és iratrendezés, telefonos és elektronikus kapcsolattartás az ügyfelekkel, postai küldemények feladása és rendezése, szerződések és egyéb iratok leadása
    máj. 27.
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása (kimenő-bejövő posta kezelés, bejövő számlák formai ellenőrzése, számlázás, szerződések előkészítése és ellenőrzése, utalások előkészítése, üzleti utazások szervezése, irodai beszerzések intézése, stb.) Gyártástámogatási rendszerben va...
    tegnap 13:47
  • Adminisztrációs munkatárs

    1203 Budapest, Zodony utca 4. B. ép. 15. ajtó
    Elvégzendő feladatok: a céghez beérkező rendelések feldolgozása, adatrögzítése táblázatokban, számlázó programba történő beírása, eladói tevékenység támogatása.
    máj. 27.
  • Adminisztratív feladatok ellátása. Esetenként a nagykövetségi autók vezetése. Árajánlatok bekérése, projektek kezelése. A pozició lehet teljes munkaidő (határozatlan idejű szerződés) és részmunkaidő (határozott idejű szerződés)
    tegnap 09:19
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 28.
  • Cégünknél a raktározás, árukiadás folyamatának megújításához, illetve az adminisztratív terhek csökkentéséhez új munkatársat keresünk az alábbi feladatokra: A raktári folyamatok hatékony működtetése, beleértve: A napi szerelésekhez szükséges gépjárműkövető egységek és perifériá...
    máj. 28.
  • bankolással kapcsolatos feladatok (partner felvétele, utalás, stb.) pénzügyi előrejelzés (bevétel és kiadás), számlázás, számlák nyilvántartása bérjegyzék kiosztása, átvezetése, pénzügyi jelentések készítése Excel formátumban folyamatos kapcsolattartás külsős könyvelővel HR felad...
    máj. 28.
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    máj. 27.
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    máj. 27.
  • irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel targoncák üzemeltetésének teljes körű ügyintézése hatóságokkal, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel, bérlőkkel, külső vállalkozásokkal való kapcsolattartás...
    máj. 27.
  • Rendszerben hibásan tárolt címek javítása Adminisztrációs feladatok
    máj. 27.
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    tegnap 20:19
  • Irodai asszisztens

    4031 Debrecen, Richter Gedeon utca 25.
    A gyártásvezető napi munkájának támogatása Az SAP Business One ügyviteli rendszer kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése az SAP Business One rendszerben Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása – fénymásolás, scannelés Ügyfelekkel történő kommunikáció telefonon é...
    tegnap 11:05
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim