Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Büroadministrator állás, munka (1-3 év tapasztalat)

452 db találat
Szűrés
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    tegnap 14:05
  • Irodai adminisztrátor

    2040 Budaörs, Nádas utca 9.
    az ügyfelek megkereséseseinek fogadása, a rendelések felvétele, rögzítése; rendeléssekkel kapcsolatos teljes körű adminisztráció megszervezése, elvégzése; partnerekkel való kapcsolattartás és ügyintézés (az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a termékekről, és az árakról); felmerülő...
    tegnap 13:09
  • Jelenleg egy motivált és precíz, angolul beszélő adminisztrátort keresünk a csapatunkba, aki támogatja karbantartási folyamatainkat és hozzájárul hatékonyságunk növeléséhez. Feladataid közé fog tartozni:  ​​​​​​​ Karbantartási adatok, tervek rögzítése, adminisztratív feladatok el...
    tegnap 16:05
  • teljeskörű adminisztráció informatikai rendszerekben és papíralapon, ügyfelek fogadása, telefonhívások kezelése, mailes megkeresések feldolgozása, ajánlatok készítése, számítástechnikai eszközök átvétele javításra és kiadása javítás után, pénztárkezelés.    ...
    tegnap 16:41
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • · Adatok rögzítése · Dokumentumok nyomtatása, másolása · Dokumentációk/levelezések (beleértve az e-dokumentációkat is) kezelése, iktatása, nyilvántartása, irattárazása, archiválása · Szövegszerkesztési, táblázatkezelési feladatok elvégzése · Szolgáltatókkal való kapcsolattartás ·...
    máj. 28.
  • Fő feladatok:  - Projekt dokumentumok kezelése - Dokumentumok kezelése - Office tapasztalt használata - Valamennyi fordítói és közigazgatási feldatok
    ma 13:20
  • Adminisztrációs munkatárs

    8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 116.
    Nemzetközi fuvarozással foglalkozó cég irodai és logisztikai adminisztratív feladatok végzésére munkatársat keres. Számunkra fontos, hogy önállóan és felelősségteljesen végezd a munkád. Béred a próbaidő után elérheti akár a nettó 400.000 Ft-ot. Angol nyelvű önéletrajzzal és motiv...
    máj. 29.
  • Heti 40 órában keressük kolléganőnket/kollégánkat ipari ingatlanok hasznosításával foglalkozó, nagy múltú cégünk X. kerületben található irodájába, az alábbi paraméterek szerint: számlázás (nagy machinátor és Microsoft Business Central ismerete előnyt jelent) kintlévőség kezelése...
    ma 11:47
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése
    máj. 29.
  • Adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, fuvarriportok-, nyilvántartások- és teljesítményelemzések- készítése, ill. folyamatos aktualizálása Excel-ben Beszerzési és készletgazdálkodási feladatok Menedzsment- és fuvarszervezők adminisztratív támogatása Számlákkal- és...
    máj. 28.
  • Laboratóriumi mintákkal kapcsolatos adminisztratív feladatok szakszerű elvégzése Részvétel az eredmények kezelésében és a leletek kiadásában Kapcsolattartás a beküldőkkel, páciensekkel, hozzátartozókkal
    ma 15:45
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása (kimenő-bejövő posta kezelés, bejövő számlák formai ellenőrzése, számlázás, szerződések előkészítése és ellenőrzése, utalások előkészítése, üzleti utazások szervezése, irodai beszerzések intézése, stb.) Gyártástámogatási rendszerben va...
    máj. 29.
  • Adminisztratív feladatok ellátása. Esetenként a nagykövetségi autók vezetése. Árajánlatok bekérése, projektek kezelése. A pozició lehet teljes munkaidő (határozatlan idejű szerződés) és részmunkaidő (határozott idejű szerződés)
    máj. 29.
  • Cégünknél a raktározás, árukiadás folyamatának megújításához, illetve az adminisztratív terhek csökkentéséhez új munkatársat keresünk az alábbi feladatokra: A raktári folyamatok hatékony működtetése, beleértve: A napi szerelésekhez szükséges gépjárműkövető egységek és perifériá...
    máj. 28.
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    máj. 27.
  • bankolással kapcsolatos feladatok (partner felvétele, utalás, stb.) pénzügyi előrejelzés (bevétel és kiadás), számlázás, számlák nyilvántartása bérjegyzék kiosztása, átvezetése, pénzügyi jelentések készítése Excel formátumban folyamatos kapcsolattartás külsős könyvelővel HR felad...
    máj. 28.
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 28.
  • irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel targoncák üzemeltetésének teljes körű ügyintézése hatóságokkal, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel, bérlőkkel, külső vállalkozásokkal való kapcsolattartás...
    máj. 27.
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    máj. 29.
  • Logisztikai-irodai asszisztens

    1025 Budapest, Szépvölgyi út 146.
    Logisztikai csoport munkájának segítése, rendelések leadása (angol nyelven) Árlisták frissítése Projektregisztrációk, ajánlatok kérése Rendelések előtti minél kedvezőbb áralkuk bonyolítása Beszerzések teljes körű intézése (rendelések leadása, nyomon követése, visszaigazolások bek...
    tegnap 14:17
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim