Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Büroadministrator állás, munka (1-3 év tapasztalat)
452 db találat
Szűrés
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:05
-
az ügyfelek megkereséseseinek fogadása, a rendelések felvétele, rögzítése; rendeléssekkel kapcsolatos teljes körű adminisztráció megszervezése, elvégzése; partnerekkel való kapcsolattartás és ügyintézés (az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a termékekről, és az árakról); felmerülő...tegnap 13:09
-
Jelenleg egy motivált és precíz, angolul beszélő adminisztrátort keresünk a csapatunkba, aki támogatja karbantartási folyamatainkat és hozzájárul hatékonyságunk növeléséhez. Feladataid közé fog tartozni: Karbantartási adatok, tervek rögzítése, adminisztratív feladatok el...tegnap 16:05
-
teljeskörű adminisztráció informatikai rendszerekben és papíralapon, ügyfelek fogadása, telefonhívások kezelése, mailes megkeresések feldolgozása, ajánlatok készítése, számítástechnikai eszközök átvétele javításra és kiadása javítás után, pénztárkezelés. ...tegnap 16:41
-
· Adatok rögzítése · Dokumentumok nyomtatása, másolása · Dokumentációk/levelezések (beleértve az e-dokumentációkat is) kezelése, iktatása, nyilvántartása, irattárazása, archiválása · Szövegszerkesztési, táblázatkezelési feladatok elvégzése · Szolgáltatókkal való kapcsolattartás ·...máj. 28.
-
Fő feladatok: - Projekt dokumentumok kezelése - Dokumentumok kezelése - Office tapasztalt használata - Valamennyi fordítói és közigazgatási feldatokma 13:20
-
Nemzetközi fuvarozással foglalkozó cég irodai és logisztikai adminisztratív feladatok végzésére munkatársat keres. Számunkra fontos, hogy önállóan és felelősségteljesen végezd a munkád. Béred a próbaidő után elérheti akár a nettó 400.000 Ft-ot. Angol nyelvű önéletrajzzal és motiv...máj. 29.
-
Heti 40 órában keressük kolléganőnket/kollégánkat ipari ingatlanok hasznosításával foglalkozó, nagy múltú cégünk X. kerületben található irodájába, az alábbi paraméterek szerint: számlázás (nagy machinátor és Microsoft Business Central ismerete előnyt jelent) kintlévőség kezelése...ma 11:47
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetésemáj. 29.
-
Adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, fuvarriportok-, nyilvántartások- és teljesítményelemzések- készítése, ill. folyamatos aktualizálása Excel-ben Beszerzési és készletgazdálkodási feladatok Menedzsment- és fuvarszervezők adminisztratív támogatása Számlákkal- és...máj. 28.
-
Laboratóriumi mintákkal kapcsolatos adminisztratív feladatok szakszerű elvégzése Részvétel az eredmények kezelésében és a leletek kiadásában Kapcsolattartás a beküldőkkel, páciensekkel, hozzátartozókkalma 15:45
-
Általános adminisztrációs feladatok ellátása (kimenő-bejövő posta kezelés, bejövő számlák formai ellenőrzése, számlázás, szerződések előkészítése és ellenőrzése, utalások előkészítése, üzleti utazások szervezése, irodai beszerzések intézése, stb.) Gyártástámogatási rendszerben va...máj. 29.
-
Adminisztratív feladatok ellátása. Esetenként a nagykövetségi autók vezetése. Árajánlatok bekérése, projektek kezelése. A pozició lehet teljes munkaidő (határozatlan idejű szerződés) és részmunkaidő (határozott idejű szerződés)máj. 29.
-
Cégünknél a raktározás, árukiadás folyamatának megújításához, illetve az adminisztratív terhek csökkentéséhez új munkatársat keresünk az alábbi feladatokra: A raktári folyamatok hatékony működtetése, beleértve: A napi szerelésekhez szükséges gépjárműkövető egységek és perifériá...máj. 28.
-
Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézésemáj. 27.
-
bankolással kapcsolatos feladatok (partner felvétele, utalás, stb.) pénzügyi előrejelzés (bevétel és kiadás), számlázás, számlák nyilvántartása bérjegyzék kiosztása, átvezetése, pénzügyi jelentések készítése Excel formátumban folyamatos kapcsolattartás külsős könyvelővel HR felad...máj. 28.
-
iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...máj. 28.
-
irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel targoncák üzemeltetésének teljes körű ügyintézése hatóságokkal, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel, bérlőkkel, külső vállalkozásokkal való kapcsolattartás...máj. 27.
-
Adminisztrációs, számlázási feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.máj. 29.
-
Logisztikai csoport munkájának segítése, rendelések leadása (angol nyelven) Árlisták frissítése Projektregisztrációk, ajánlatok kérése Rendelések előtti minél kedvezőbb áralkuk bonyolítása Beszerzések teljes körű intézése (rendelések leadása, nyomon követése, visszaigazolások bek...tegnap 14:17