Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens állás, munka
119 db találat
Szűrés
-
Ügyvezető napi munkájának támogatása Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása Vezetői döntések elősegítése és támogatása A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok...tegnap 13:39
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...tegnap 09:30
-
- bejelentésekhez szükséges anyagok összeállítása könyvelő részére - jelenléti ívek ellenőrzése - beérkező és kimenő levelek iktatása - orvosi alkalmassági vizsgálatok, tűz- és munkavédelmi oktatások szervezése, munkavédelmi dokumentáció összeállítása - nyilvántartások vezetése -...tegnap 09:47
-
a szociális étkeztetési szolgáltatás napi szintű koordinálása, szervezése: kérelmek fogadása és a kérelmek elbírálásához szükséges dokumentumok beszerzése ellátottakkal való kapcsolattartás: ellátottak és hozzátartozóik megfelelő tájékoztatása, rendszeres kapcsolattartás napi szi...tegnap 00:35
-
A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...máj. 12.
-
Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Napi ügyek intézése, nyilvántartása, ügyiratok kezelése Napi kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, alvállalkozókkal Dokumentumok rendszerezése, lefűzése Egyéb az iroda működéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ell...máj. 13.
-
Közreműködés a projektek áramszolgáltatói engedélyeztetési folyamatainak lebonyolításában Határidők nyomon követése Áramszolgáltatókkal történő egyeztetés, kapcsolattartás Adminisztratív feladatok ellátása Társosztályokkal történő kapcsolattartás Tervezés és engedélyeztetési oszt...máj. 13.
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...máj. 13.
-
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Kezeled az áruház készpénz készletét, forgalom nyilvántartását Főpénztári e...tegnap 05:28
-
Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...máj. 11.
-
kategória menedzserek munkájának napi szintű támogatása; elemzések, kimutatások készítése, adminisztrációs feladatok, szervezési teendők, határidők nyomon követése, azok betartása és betartatása belső értekezletekre való előkészületek, prezentációk készítése forgalmi jelentések b...máj. 11.
-
megrendelések, visszaigazolások készítése ajánlatok előkészítése közbeszerzési folyamtok kezelése ( oktatás után ) közbeszerzési ajánlatok előkészítése riportok és elemzések készítése a csapatvezető felé szoros együttműködés az értékesítési, marketinges kollégákkal ügyfél igények...máj. 10.
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelésemáj. 10.
-
A kategória managerek munkájának támogatása a rendszerben történő adminisztrációval, úgy, mint cikktörzs karbantartás, listázások, árbeállítások, promóciós beállítások, továbbá egyéb adminisztrációval, úgy, mint szerződések kezelése, kiszámlázások adminisztrációja. Fő felelőssége...máj. 10.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...máj. 11.
-
Kapcsolattartás a beszerzőkkel, értékesítőkkel, raktárakkal Kapcsolattartás a beszállítókkal és a nemzetközi beszerzéssel Szállítói ajánlatok bekérése, feldolgozása Árugazdálkodási rendszerünk kezelése Szortimentet érintő változások rendszerben történő rögzítése Áruterület teljes...máj. 09.
-
Számlák kezelése Számlázás Szerződések karbantartása Utalási listák összeállítása Projektlista karbantartása Fizetéssel kapcsolatos ügyintézés Könyvelőnek dokumentumok összekészítése Részvétel az elnyert, megrendelt munkák szerződéseinek (alvállalkozói-, beszállítói-, megrendelői...máj. 10.
-
Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztratív ügyintézés (beléptetés, kiléptetés, nyomtatványok/tájékoztatók kezelése, munkaruha, belépőkártya, munkaeszközök kiadása, kezelése, bérreklamációk ügyintézése, jelenléti ívek, táppénzes papírok kezelése, oktatások, orvosi alkalmassági vi...máj. 08.
-
Biztosításkötés Gépjárműlízing ügyintézés Szerződéskötés Számlák teljes körű iktatása és rögzítése Egyéb adminisztratív feladatok ellátása Okmányirodai ügyintézéshez a dokumentumok összeállítása Értékesítési Tanácsadók munkájának adminisztratív támogatása Ügyfelekkel történő kap...máj. 08.
-
a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...máj. 09.