Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor állás, munka
83 db találat
Szűrés
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatástegnap 12:43
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádápr. 25.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásápr. 23.
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásaápr. 23.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésetegnap 14:30
-
Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátásaápr. 23.
-
Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...ápr. 22.
-
Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...ma 09:45
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásaápr. 24.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésetegnap 15:28
-
Kliensek fogadása, udvarias tájékoztatása, magas ügyfélelégedettség biztosítása, Bejövő hívások és időpontfoglalások kezelése, naptárak vezetése, Események szervezésében, lebonyolításában való részvétel, Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése), Külső...ma 14:20
-
Marketing és sales területekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása: Számlák, elszámolások kezelése, beszerzési igények létrehozása. Megbeszélésekre való catering rendelése, bekészítése. Fix költségek tervezésében, követésében való részvétel. Utazások szervezése, adminisztr...ápr. 21.
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...ápr. 23.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...ápr. 19.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ápr. 22.
-
gyakorlat; Diákmunka; Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens... , Adminisztratív munkatárs; Közgazdász; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi tanácsadás... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Economist; Administration, Assistance... , Office Work; Law, Legal Advisory; Finance, Accounting; English; flexible working hours ...ma 09:40
-
a recepció kiegyensúlyozott működésének biztosítása. Vendégek szívélyes fogadása és segítése bejövő hívások professzionális kezelése bejövő és kimenő posta, számlák kezelése, regisztrációja. Bejövő számlák szkennelése, formai ellenőrzése. Szerződések szkennelése és feltöltése a N...ápr. 23.
-
Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)
Legyen az első 5 jelentkező között!2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezeléseápr. 18. -
; Recepciós kolléga helyettesítése; Jelentések készítése; Meeting room menedzsment. Min. középfokú... . Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Recepciós... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Part-time work; Employee... status; High school; Administrator, Document Manager; Receptionist; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...tegnap 16:09
-
Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...ápr. 18.