Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

14 db találat
Szűrés
  • teljes körű irodavezetői feladatok ellátása, általános irodai tevékenység, adminisztráció, adminisztratív dolgozók, közreműködik munkájának irányítása, elektronikus és papír alapon érkezett iratok érkeztetése, iktatása, elektronikus hatósági rendszerek használata, vezetők munkájá...
    ma 16:00
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    ma 12:30
  • Accounting and Administration Associate

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1061 Budapest, Andrássy út 10.
    Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    ápr. 28.
  • Ügyvezető munkájának támogatása (napirend szervezése, naptár kezelése) Üzleti levelezés, telefonhívások kezelése Részvétel az ügyvezetői megbeszéléseken: protokollok írása, riportálás Céges találkozók, események, konferenciák megszervezése Utazások megszervezése (jegyfoglalás, sz...
    ápr. 28.
  • Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése Személyügyi anyagok naprakész nyilvántartása Havi bevallások, statisztikák, ad hoc kimutatások elkészítése Kiküldetések, letiltások keze...
    ápr. 27.
  • - vállalatirányítási rendszer vezetése, kezelése - beérkező számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése - fuvarokmányok szkennelése - nem számlázott tételek nyomon követése, alvállalkozóktól való bekérése - postai levelek összekészítése -...
    ápr. 26.
  • Jogi, számviteli végzettséggel, szakirányú gyakorlattal rendelkező asszisztensi feladatok végzése
    ápr. 26.
  • Responsibilities and duties Provide personal assistance to the Managing Director and to the Management Management of executive calendars: coordinate and schedule meetings (online as well) and other events both within the company and with partners Maintaining contact with colleagu...
    ápr. 26.
  • As a communication specialist, drive and execute the EMEA Distribution Operations communication strategy using various communication mediums ensuring consistency of message and style. Help improve employee communication effectiveness. Support the Sr Director, EMEA Distribution Op...
    ápr. 25.
  • Álatlános irodai és pénzügyi feladatok ellátása, kimenő-bejövő posta, levelek elektronikus tárolása, iktatása, e-mail-ek kezelése, szkennelés, fénymásolás, szerződések elkészítése, rendszerezése. Könyvelési anyagok előkészítése, számlázás, házipénztár vezetése. Útvonalengedélyek...
    ápr. 25.
  • Az autószerviz adminisztrációs feladatainak ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonos és e-mail-es formában Kimutatások, listák készítése, szűrése
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim