Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka állások, munkák

404 db találat
  • Pénzügyi asszisztens

    SZEGED
    Számlák iktatása; Házi péztár kezelése; Bankkártyás tranzakciók ellenőrzése; Könyvelőnek a pénzügyi dokumentumok összekészítése; Számlázási feladatokban való részvétel; Hivatalos dokumentumok kezelése, iktatása; Munkaügyi ad.
  • Postai ügyintéző / könyvtári munkatárs

    Budapest, 1062 Bajza utca 52.
    A beérkező levélposta bontása, iktatása, hivatalos közlönyök szétosztása Az irodából kimenő postai küldemények teljes körű ügyintézése – a küldemények szükség szerinti nyomon követése Postakönyv vezetése A könyvtári könyvek használatba adása, nyilv.
  • Marketing koordinátor

    Budapest
    kiadványok előkészítése, kivitelezés koordinációja online tartalmak előkészítése, kivitelezés koordinációja márka szintű marketingtervek kidolgozása, megvalósítása kreatív szövegek írása rendezvényszervezés kreatív és operatív felad.
  • Német nyelvű adminisztrátor

    Vas
    Saját rendszerben való dokumentáció Adatrögzítés Német nyelven történő kapcsolattartás (írásban és szóban) Társosztályokkal való együttműködés
  • Recepciós

    1024 Budapest, Lövőház utca 24.
    Kedves, segítőkész, bizalomteremtő kommunikáció a páciensekkel Rendelő tisztántartása
  • Pénzügyi asszisztens

    Budapest
    Property Managerek munkájának támogatása pénzügyi adminisztráció Számlák kiállítása SAP-ban, közmű számlák felosztásának ellenőrzése, utalások ellenőrzése, vendégparkolás ellenőrzése, számlázása Konferencia terem fogla.
  • Irodai asszisztens

    Budapest
    szerződések, dokumentumok rögzítése és lefűzése internetes oldalak kezelése, adatok feltöltése kommunikáció a csapat és vezetőség között irodai napi szükségletek készletének ellenőrzése táblázatok, kimutatások szerkesztése, elemzése ( kivál.
  • Ügyfélkapcsolati adminisztrátor

    Budaörs
    E-mailben érkező megkeresések megválaszolása. Telefonon beérkező hívások udvarias, gyors és pontos fogadása, a felmerülő kérdések megválaszolása, akár angol nyelven is. E-mail-en és telefonon beérkező panaszok magas szintű kezelése az elégedettség fenntart.
  • Asszisztens (törzskönyvezés) - magabiztos angol nyelvtudással

    Budapest
    Törzskönyvezési osztály és farmakovigilanciai terület támogatása, kapcsolattartás hatóságokkal, társosztályokkal, rendszeres jelentések készítése, esetenként angol nyelvre való fordítása, törzskönyvezési anyagok előkészítése, adminisztrációja, .
  • Irodai ügyintéző

    Budapest
    könyvelési részleg munkájának támogatása céges autóflotta és eszközkezelés számlázás, követeléskezelés (későn fizető ügyfelek számlakezelése, behajtása) napi postakezelés, telefonközpont kezelése, fénymásolatok készítése vendégek fogadása.
  • Ügyvezetői asszisztens

    Budapest II. kerület, XIII. kerület
    ügyvezetés támogatása kiemelt projektek vonatkozásában pályázatokkal összefüggő ügyintézés, adminisztráció ajánlatkészítések koordinációja közreműködés a szerződéskötések koordinálásában, adminisztrálásában kapcsolattartás társosztályokkal.
  • Irodavezető

    2112 Veresegyház Kisrét u. 2.
    megrendelések kiadása a csomagoló egységnek, számlák, szállítólevelek kiadása saját programban, valamint a KulcsSoft rendszerben, a cég számlázásának (bejövő és kimenő) kezelése (iktatása, ellenőrzése, könyvelővel történő kapcsolattartás), banki ut.
  • Webáruház asszisztens / értékesítő

    Debrecen, 4030 Gázvezeték utca 10.
    ügyfélfogadás, tájékoztatás (a vásárlók részére pontos, magasszintű információk nyújtása a termékekről) értékesítési folyamat ügyvitelének bonyolítása (számlázás, árajánlat kezelése, megrendelések rögzítése, fuvarlevél készítése) bejövő hívások kezelése (t.
  • Junior tanácsadó

    Mórahalom, Szeged
    HR-feladatokkal kapcsolatos tevékenységek, toborzási feladatok, a GDPR alapján előírt adatvédelmi dokumentumok nyilvántartás-kezelése Pályázatok és projektmenedzsment, illetve GDPR projektek esetében részfeladatok ellátása Pénzüggyel összefüggő feladatok.
  • Logisztikai és Irodai Asszisztens

    Budapest, XV. kerület
    kapcsolattartás a beszállítókkal és vevőkkel (angol nyelv ismerete szükséges) árubeszerzés és készletfigyelés partnereinktől történő megrendelések kezelése, feldolgozása, számlázásra előkészítése logisztikai feladatok ellátása, szükség esetén EKÁER.
  • Ügyvezetői Szakmai Titkár

    ÉRD, 2030 ÉRD, SZAMOS utca 10-12.
    az ügyvezető igazgatóhoz érkező információk rendszerezése, a futó szakterületi feladatok nyomonkövetése, a szakterületekkel történő kapcsolattartás, riportolás az ügyvezető igazgató felé az ügyvezető igazgató közvetlen támogatása, a cégcsoport management feladatai.
  • Áruforgalmi/Értékesítési Adminisztrátor

    2220 Vecsés, Almáskert út 4.
    Microsoft NAV adminisztrációs felületek, rendelések kezelése, követése. Árak, mennyiségek ellenőrzése, a tételek rögzítése a számlázó programban. Kapcsolattartás a régióban lévő partnerek értékesítési pontjaival. A munkakörrel járó adminisztrációs feladatok elvégzése, továbbá seg...