Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, részmunkaidő munkák

33 db találat
Szűrés
  • projektek műszaki előkészítése, a vezető munkatársak projektjeinek adminisztratív támogatása, projektek követése, lezárása, együttműködés a társosztályokkal, kapcsolattartás az építésvezetőkkel, építési naplók vezetése, időterv készítése és annak követése, belső értekezletek, bel...
    tegnap 12:40
  • Részvétel az egyetem hallgatói szolgáltatásainak fejlesztésében és operatív megvalósításában Változatos projekt-portfólión való munka (pl. informatikai, integrációs, kommunikációs, szolgáltatásfejlesztés). Projektekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok végzése, a feladatok és h...
    tegnap 10:40
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    tegnap 10:30
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    tegnap 00:45
  • Recepciós

    Budapest XI. kerület
    az iroda zavartalan működtetése, a társaság imázsának erősítése, hazai és külföldi látogatók fogadása, tárgyaló-foglaltság nyilvántartása, vezetése, belső kommunikáció támogatása, munkatársak jelenlétének követése, nyilvántartása, beérkező postai küldemények átvétele, kimenő post...
    ápr. 29.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 29.
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    ápr. 29.
  • a recepció kiegyensúlyozott működésének biztosítása. Vendégek szívélyes fogadása és segítése bejövő hívások professzionális kezelése bejövő és kimenő posta, számlák kezelése, regisztrációja. Bejövő számlák szkennelése, formai ellenőrzése. Szerződések szkennelése és feltöltése a N...
    ápr. 29.
  • az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...
    ápr. 29.
  • Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...
    ápr. 29.
  • Recepciós (napi 4 vagy 6 órás)

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 18. 2/1
    Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...
    ápr. 28.
  • Budapesti ügyvédi iroda angol nyelvtudással, számítógépes és gépírási ismeretekkel, valamint hasonló területen szerzett gyakorlattal rendelkező titkár(nő)t, jogi asszisztenst keres 6-8 órás munkakörben. Feladatok: dokumentumok előkészítés beadványok szerkesztése, elektronikus ben...
    ápr. 28.
  • Pénzügyi területre keressük leendő munkatársunkat napi 4 órás munkaviszonyba. szerződések, levelek, bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe vevő számlák kiállítása túlóra-...
    ápr. 28.
  • Kliensek fogadása, udvarias tájékoztatása, magas ügyfélelégedettség biztosítása, Bejövő hívások és időpontfoglalások kezelése, naptárak vezetése, Események szervezésében, lebonyolításában való részvétel, Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése), Külső...
    ápr. 27.
  • Part-time Hostel Admin Accounting

    1072 Budapest, Nagy Diófa utca 25-27.
    Daily scanning of bar tabs and invoices to ensure accurate records. Management of BDO data room for efficient data retrieval Upload invoices to a common Excel spreadsheet for payables processing. Maintain organized filing systems for card and cash accounts. Prepare attendance she...
    ápr. 27.
  • Az operatív beszerzés támogatása, helyettesítése Kapcsolattartás a vevőkkel és a beszálítókkal egyaránt Meglévő megrendelések folyamatos koordinálása Szállítási határidők egyeztetése a termeléssel Anyavállalatnál történő betanulás vállalása Megrendelések rögzítése a saját (PROFID...
    ápr. 27.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ápr. 27.
  • Szolgáltatások szakmai koordinálása, felügyelete, a teljesítés ellenőrzése; Alvállalkozókkal való kapcsolattartás, munkaszervezés, minőségfelügyelet; Karbantartási feladatok megszervezése; A munkakörhöz kapcsolódó beszerzések, tárgyalások szervezése, kapcsolódó szerződések menedz...
    ápr. 26.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim