Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák egyetemi végzettséggel

19 db találat
Szűrés
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    tegnap 15:44
  • Assistant Manager

    1114 Budapest, Móricz Zsigmond körtér
    Teljes munkaidős Assistant Manager pozícióba keressük új munkatársunkat, budapesti központunkba. Az Assistant Manager felelős a cég a napi működésének irányításával kapcsolatos feladatokért, beleértve az adminisztratív teendők illetve a tanfolyamszervezés koordinálását, valamint...
    ma 08:48
  • Az Igazgatóság tevékenységét érintő, elsődlegesen polgári jogi, államháztartás jogi és vagyonjogi szerződések, jogszabályok, belső szabályzatok véleményezése, előkészítése. Szerződésekkel kapcsolatos tájékoztató levelek megírása egyeztetve a szakterületekkel...
    ma 00:00
  • Key responsibilities Manage relations with external partners, internal stakeholders, and the leadership team. Work closely with the owners of the Group on various companywide and cross-functional projects, monitor those projects from inception to execution. Support the owners in...
    máj. 15.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Lelkesedsz a nemzetközi kapcsolatok kiépítéséért? Szeretsz utazni? Inspirál a multinacionális környezet? Akkor megérkeztél, ne keress tovább! Az új kolléga feladata az lesz, hogy ápolja a vállalat nemzetközi kapcsolatait és megkönnyítse a globális együttműködést. Ha szívesen dolg...
    máj. 15.
  • The Personal Assistant will work directly with György Gattyán, the Founder of Docler Holding. György Gattyán, the Founder of Docler Holding is looking for a sharp, and experienced professional, who enjoys solving complex problems and is motivated by flawless execution. The ideal...
    máj. 15.
  • We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...
    máj. 15.
  • Levelek érkeztetése Szerződések készítése Beszállítókkal és Bérlőkkel való kapcsolattartás Táblázatok kezelése Irodaházak mindennapos ellenőrzése Felsővezetők támogatása
    máj. 14.
  • Érkező vendégek megfelelő fogadása és tájékoztatása Vendégek bejelentkezésének és kijelentkezésének a lebonyolítása Vendégszámlák elkészítése, terhelése és fizettetése Telefonhívások kezelése Panaszok kezelése Adminisztrációs feladatok  
    máj. 14.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    máj. 14.
  • Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...
    máj. 13.
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    máj. 13.
  • Menedzser asszisztens

    1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
    A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...
    máj. 12.
  • Szaktanácsadó asszisztens

    Rugalmas - Győr-Moson-Sopron megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
    Adatrögzítés és rendszerezés; Gazdálkodási Napló vezetése; Éves jelentések elkészítése; Szaktanácsadói adminisztráció elvégzése.
    máj. 11.
  • online és offline marketing szervezése, lebonyolítása hirdetések szövegének és képi anyagának az összeállítása közösségi média felületek nyomonkövetése és tartalomgyártás A jelentkezéshez kérünk szakmai önéletrajzot és motivációs levelet, amiben kérünk bérigény megjelölést. A jel...
    máj. 02.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim