Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák felsőfokú nem kell nyelvtudás nyelvtudással, középiskolai végzettséggel

52 db találat
Szűrés
  • Értékesítési feladatok Logisztikai feladatok Gyártás előkészítés Ügyfelek kiszolgálása Megrendelések dokumentálása, nyomonkövetése Gyártással kapcsolatos folyamatok, határidők egyeztetése ügyfelekkel
    tegnap 09:33
  • - általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...
    Friss
  • Kiskereskedelmi és nagykereskedelmi webshop felület kezelése, szerkesztése és frissítése (termékek feltöltése, ár- és készletfrissítés, termékfotók, promóciós kiemelések, információk megjelenítése) Új termék-feltöltés folyamatának lekövetése, ellenőrzése Adatok folyamatos ellenőr...
    Friss
  • Vezető napi programjainak támogatása Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követése Megbeszélések szervezése Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása
    ma 05:05
  • Értékesítési asszisztens

    5000 Szolnok, Nagysándor József út 29.
    Új gépjármű szerződéssel és forgalomba helyezéssel kapcsolatos ügyintézés, mint pl. a kapcsolódó dokumentumok előkészítése, adategyeztetés az ügyfelekkel, előlegek kezelése, befizetések nyomon követése, az okmányirodai ügyintézés koordinálása Gépjárművekhez kapcsolódó adatok rögz...
    ma 00:05
  • Zöldség-gyümölcs kereskedelemmel foglalkozó, szegedi cégünk keresi legújabb munkatársát, raktári adminisztrátor munkakörbe, Szegedre. FELADATOK: szállítólevelek, átvételi jegyek megírása minőségbiztosítási adminisztráció címkeszerkesztés, címkenyomtatás készletnyilvántartás áruhá...
    tegnap 16:20
  • Értékesítési osztály adminisztrációs háttértámogatása Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása) Havi jelentések összeállítása, küldése a partnerek részére Partnerekkel történő kapcsolattartás Munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kap...
    tegnap 16:10
  • Irodavezető

    7800 Siklós, Baross Gábor utca 8.
    napi feladatok szervezése, koordinálása, a vezető munkájának támogatása munkaügyi dokumentációk, nyilvántartások naprakészen tartása havi bérszámfejtés előkészítése általános humán HR feladatok elvégzése cégkapu kezelése szükséges adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése logi...
    tegnap 14:10
  • Építőipari projekt előkészítése, levelezés. Építési anyagok - anyagkigyűjtés, rendelések. Építőanyag - szállítói, kivitelezői - alvállalkozói kapcsolattartás A kiküldött ajánlatok és árajánlatkérések előkészítése, valamint követése Építési projektek megvalósulási dokumentációk -...
    ápr. 24.
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    ápr. 24.
  • Az iroda zavartalan működésének biztosítása: Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti ívek, munkaruha- és eszközrendelés) Az iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (iratrendezés, postai ügyintézés, irodaszerek, konyhai eszk...
    ápr. 24.
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    ápr. 24.
  • Teljes körű, naprakész könyvelés Banki utalások összeállítása, bankszámlakivonat könyvelése Vevőkkel és szállítókkal folyószámla-egyeztetés Vevők fizetőképességének, pénzügyi adatainak vizsgálata Bejövő számlák rögzítése Kimenő számlázás Kimutatások, riportok készítése, további a...
    ápr. 24.
  • Egészségügyi intézményünkbe beérkező vendégek fogadása, eligazítása Beutalók feldolgozása Időpont egyeztetések és rögzítések Pénztár/POS terminál kezelése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása   Munkavégzés helye: Budapest VIII., I. kerület Centrumaink nyitvat...
    ápr. 24.
  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...
    ápr. 23.
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 23.
  • Áruforgalmi folyamatok végrehajtása (bevételezés, rendelés kiírás, adatok rögzítése) Termék adatok karbantartása Képes árajánlatok készítése Beérkező árukról értesítés küldése Újdonság értesítők, egyeztetés az értékesítési csapattal és a raktárral A vállalatirányítási rendszerből...
    ápr. 23.
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    ápr. 23.
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim