Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák középfokú angol nyelvtudással

40 db találat
Szűrés
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ma 15:55
  • Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...
    ma 13:05
  • We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...
    ma 10:05
  • Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...
    tegnap 17:40
  • Vezetői feladatok nyomon követése, nyilvántartása, ellenőrzése, határidők egyeztetése és betartatása a vezetők tevékenységéhez kapcsolódóan. Megbeszélések, találkozók, egyeztetése, ütemezése, szükség esetén jegyzetek készítése személyes jelenléttel. A vezetők közvetlen munkáját s...
    tegnap 15:50
  • Pénzügyi asszisztens

    1052 Budapest, Semmelweis utca 14.
    Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban , a cég pénzügyi folyamatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felsőkategóriás laká...
    tegnap 15:35
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    tegnap 13:20
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...
    tegnap 13:00
  • Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...
    tegnap 12:55
  • Jelentéseket és beszámolókat állítasz össze, Elemzéseket és ad- hoc riportokat készítesz, Támogatod a társosztályokat a riportolási rendszereik működtetésében, Kapcsolatot tartasz az operatív területekkel, Részt veszel a havi zárás és eredményleadás folyamatában...
    tegnap 11:20
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 27.
  • Operatív és adminisztrációs feladatok elvégzése, riportok készítése Ügyfelekkel történő kapcsolattartás A tartalomgyártás, adatrögzítés folyamatában felmerülő folyó ügyek intézése Az anyacég irodáival, a hazai TV társaságok szerkesztőségeivel, valamint az ügyfelekel történő kapcs...
    ápr. 27.
  • A Team asszisztensi – szervezeti asszisztensi feladatok ellátása a hozzá rendelt szervezeti egységek vonatkozásában, támogatásával. A gyártás, a logisztika, a mérnökség és a minőségirányítási szervezetek támogatása szervezési, adminisztrációs és egyeztetési feladatok ellátásával...
    ápr. 27.
  • A Sales és Marketing Manager napi feladatainak támogatása Üzleti dokumentumok előkészítése, benyújtása és archiválása (pl. vásárlási megrendelések, szerződések, tájékoztató anyagok, jelentések) Adminisztratív támogatás biztosítása a Country Manager, a Marketing Manager és Complia...
    ápr. 27.
  • Kapcsolattartás külföldi és belföldi beszállítóinkkal Ügyfeleinknek szóló egyedi ajánlatok készítése és üzleti kapcsolattartás Árlisták készítése és kezelése Logisztikai, szállítmányozási feladatok Webes és ERP rendszereink, valamint adatbázisaink kezelése Gyártói visszatérítések...
    ápr. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim