Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák alapfokú angol nyelvtudással, 3-5 év tapasztalattal
52 db találat
Szűrés
-
A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...tegnap 17:50
-
Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...tegnap 13:45
-
Magyarországon elsőként naperőművekhez tartószerkezeteket fejlesztünk, tervezünk és értékesítünk ügyfeleink számára, határon innen és túl. Büszkék vagyunk szakmai tudásunkra. Prémium színvonalú szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink számára, hiszünk a folyamatos fejlődésben és nyitott...tegnap 11:40
-
a GLS országos CsomagAutomata hálózatával kapcsolatos napi adminisztrációs teendők ellátása a központból hibajegyek megírása, akár angol nyelven szerződések kezelése, iratrendezés adatrögzítési feladatok, eseti riportok készítése partnerek adatainak rögzítése, elektronikus nyilvá...tegnap 10:40
-
Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...tegnap 09:25
-
Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés) Adatrögzítés, táblázatok kezelése Riportok, statisztikák készítése Rendezvényeken való aktív részvétel Biztosítási és finanszírozási t...tegnap 09:15
-
Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...tegnap 08:20
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...máj. 11.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...máj. 11.
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 11.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...máj. 11.
-
Business admin Support communication with vendors and partner companies Assist with administrative data management and documentation Factory admin (Located in Samsung SDI) Support documentation related to Samsung SDI time-to-time Office/factory supplies purchase Contact with loca...máj. 11.
-
Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...máj. 11.
-
Customer Support Representative gyakornok (holland) - XII. kerület
1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megkeresések kezelése, Rendeléskezelés: rendelés bevitel, árellenőrzés, ren...máj. 11. -
Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...máj. 11.
-
Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...máj. 11.
-
Vevőorientált ügyfélkezelés az értékesítőtérben Vevői rendelések feldolgozása Vectory programban történő adatrögzítés (rendelések, vevőtörzs, összeszedők javítása stb.) Beérkező telefonhívások kezelése E-mailek feldolgozása, rendelések nyomtatása Együttműködés a társosztályokkal...máj. 10.
-
A szállodai rendszerben működő egység pénzügyi feladatainak teljeskörű ellátása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, partnerszerződések kezelése Leltárakban való aktív részvétel A könyvelői adatok összesítése, bérszámfejtői anyagok előkészítése, kapcsolattartás a külsős könyvelővel...máj. 10.
-
Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...máj. 10.
-
Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítanámáj. 09.