Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák angol nyelvtudással, 3-5 év tapasztalattal

65 db találat
Szűrés
  • Office assistant

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and filing; performing administrative tasks relat...
    tegnap 18:16
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    tegnap 11:15
  • Kereskedelmi munkatárs

    2142 Nagytarcsa, Petőfi Sándor u. 86.
    Telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfeleinkkel angol nyelven Új ügyfelek felkutatása Árajánlatok készítése, panaszok/reklamációk kezelése Bejövő rendelések feldolgozása, számlázása, fuvarkövetési feladatok
    tegnap 19:40
  • Adminisztrátor

    1239 Budapest, Ócsai út 4/B.
    Budapest, 23. kerületi telephelyünkre olyan precíz, pontos adminisztrátor csapattársat keresünk, aki napi munkájával partnereinket és munkatársainkat támogatja. A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés,...
    tegnap 18:15
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    tegnap 15:15
  • Iroda napi adminisztrációs feladatainak ellátása (beérkező dokumentumok feldolgozása, postai feladás) Vevői rendelések átadása a termelésnek Beszerzési feladatokban való közreműködés (vállalatirányítási rendszerben való dokumentálás, telefonos ügyintézések) Vevőkkel, beszállítókk...
    tegnap 10:35
  • Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...
    tegnap 09:09
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    ápr. 25.
  • Recepciós

    4025 Debrecen, Hatvan utca 17.
    Vendégek be- és kiléptetése, számla készítés. Felmerülő helyzetek/problémák kezelése. Debrecen látnivalóiról való tájékoztatás nyújtása.
    ápr. 25.
  • Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...
    ápr. 25.
  • kapcsolattartás külföldi partnerekkel e-mailben és telefonon a kereskedelmi kollégák támogatása bel- és külföldi logisztika intézése megrendelések koordinálása (megrendelés leadás, visszaigazolás, stb) számlázás számlák, megrendelési dokumentumok kezelése könyvelővel való kapcsol...
    ápr. 25.
  • Szerviz szakmai, adminisztratív, dokumentációs tevékenységével kapcsolatos szervezési és kapcsolattartási teendők Ügyfélkezelés, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Szerviz gépkocsiflotta kezelés Ügyviteli és kommunikációs eszközök kezelése Munkaeszközök, szerszámok, műhelyrend...
    ápr. 25.
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    ápr. 25.
  • A feladataid közé fog tartozni az értékesítési dokumentumok (ajánlatok, szerződések) összeállíása Részt veszel a kimutatások, a riportok és a heti jelentések készítésében Bekapcsolódsz a partnerek pénzügyi minősítésébe Rád bízzák a napi szintű kapcsolattartást a műszaki és támoga...
    ápr. 25.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    ápr. 24.
  • Gazdasági ügyintéző Karriertipp!

    1196 Budapest, Kisfaludy utca 49.
    Szerződött ügyfelek felé történő számlák kiállítása Kiállított számlák határidőre történő kifizetésének ellenőrzése Havi pénzügyi zárásban való aktív részvétel Bejövő posta és elektronikus posta rendszerezése, kijelölt részlegre történő továbbítása Kimenő levelek postázása Kimuta...
    ápr. 24.
  • A cégvezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Irodai rendelések, foglalások, beszerzések lebonyolítása Kisebb projektek adminisztratív támogatása Statisztikai adatok bekérése Riportok, kimutatások előkészít...
    ápr. 24.
  • A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...
    ápr. 24.
  • A munkakör célja a vevői megrendelések teljesítési szintjének biztosítása és növelése, az ehhez kapcsolódó adminisztrációs, logisztikai, raktározási és áru beszerzési feladatok ellátása. Főbb feladatok: megrendelések összeállítása és elküldése a beszállítóktól érkező áruk átvétel...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim