Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák angol nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal

115 db találat
Szűrés
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    ma 16:15
  • Vendégek fogadása, be- és kijelentése a szállodából Beérkező hívások fogadása, továbbítása Vendégek tájékoztatása a megfelelő információkkal Adminisztratív feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése Kimenő- és bejövő postai és más küldemények kezelése, iktatása...
    ma 15:30
  • Szállítmányok kezelésének megszervezése, adminisztrálása A szállítmányokhoz kapcsolódó riportok vezetése, számlák ellenőrzése, A szállítmányok interneten való nyomon követése, Folyamatos egyeztetés a vámügyintézőkkel, a vámkezelésekkel, árukezelésekkel kapcsolatban, Folyamatos eg...
    ma 14:25
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...
    ma 13:30
  • Megrendelések, árajánlatok, üzleti levelezés kezelése Műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal Vevői számlák rögzítése Kintlévőség kezelés
    ma 10:55
  • Irodai ügyintéző Karriertipp!

    1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
    Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázás
    ma 10:55
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ma 09:45
  • A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...
    ma 09:15
  • Kivitelezési Asszisztens

    2051 Biatorbágy, Verebély László utca 2.
    Fedezetkezelői rendszer adminisztrációjának működtetése a projektvezetőkkel és a pénzügyi csapattal közösen A kivitelező csapat utasításai alapján megrendelések (PO) és teljesítési igazolások (PR) kiállítása a CTP alvállalkozói, beszállítói részére Folyamatban lévő megrendelések...
    ma 00:35
  • Forgalmi riportokhoz adatimport rendszerekből és adatformázás Excelben online Sharepoint rendszer karbantartása Polcképekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, Brandbank, Spaceman használat, adatbázis előkészítés Szállítói webshopok, és saját IT rendszerek adatbázisaib...
    tegnap 17:03
  • Recepciósok jelentkezését várjuk a Várnegyedben található luxus apartman ház front office feladatainak ellátására, ahol az alábbi feladatokra számíthatsz: otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatá...
    tegnap 15:50
  • Irodai recepciós és asszisztensi feladatok, adminisztráció, többek között ügyfelek fogadása, telefonok kezelése, küldemények iktatása, szövegszerkesztés.  
    tegnap 15:30
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    tegnap 14:42
  • páciensek fogadása, útbaigazítása páciensek felvétele számítógépes terminálon páciensek tájékoztatása nyilvántartási rendszer kezelése telefonos bejelentkezések rögzítése, visszahívása szakorvos munkájának segítése kezelések előkészítése kezelőhelyiségek rendjének biztosítása szá...
    tegnap 14:37
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    tegnap 14:25
  • Egészségügyi paraméterek mérése, rögzítése Teljes körű adminisztráció Donorok fogadása, tájékoztatása Felmerülő problémák megoldása Időpont egyeztetések személyesen, online felületen és telefonon Határidők, szabályok, előírások pontos betartása Folyamatos együttműködés a kollégák...
    tegnap 14:25
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...
    tegnap 14:05
  • Kereskedelmi asszisztens

    4025 Debrecen, Postakert utca 8.
    Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...
    tegnap 13:49
  • Handling and registration of incoming and for outgoing postal items; Registration and budgeting of incoming invoices; Ordering and storing office supplies; Data entry; Preparing customer statements; Filing and archiving documents; Booking flight tickets; Support for other Facilit...
    tegnap 13:40
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    tegnap 13:15
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim