Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák angol nyelvtudással
45 db találat
Szűrés
-
Telefonhívások kezelése Adminisztratív feladatok ellátása Beosztások írása Kimutatások készítése Front office manager és supervisorok munkájának segítésema 12:17
-
teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendőktegnap 13:35
-
Feladatod lesz a nemzetközi kapcsolatokért és stratégiai témákért felelős kolléga támogatása Részt veszel az Európai Uniós energetikai és jogszabályi témák megismerésében, feldolgozásában Rád bízzák az összefoglaló anyagok elkészítését, valamint aktívan bekapcsolódsz a projektek...ápr. 27.
-
Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...ápr. 26.
-
Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...ápr. 26.
-
Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzéseápr. 25.
-
Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...ápr. 25.
-
adatbázis kezelése; költségek nyilvántartása; számlák előkészítésének segítése; Munkavégzés helye: Budapest XXI. kerület (Boráros tértől 15 percre).ápr. 25.
-
rendelések összekészítése napi árukiszállítás intézése postázás intézése beérkező áru elpakolása a raktár területén visszáru átvétele, bontása és elektronikus iktatásaápr. 25.
-
Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...ápr. 25.
-
A feladataid közé fog tartozni az értékesítési dokumentumok (ajánlatok, szerződések) összeállíása Részt veszel a kimutatások, a riportok és a heti jelentések készítésében Bekapcsolódsz a partnerek pénzügyi minősítésébe Rád bízzák a napi szintű kapcsolattartást a műszaki és támoga...ápr. 25.
-
Te fogadnád a beérkező ügyfeleket és kollégákat, igazítanád el őket magyar és angol nyelven Szervezési feladatokat is segítenél ellátni, kapcsolattartó lennél az ügyfelek és kollégák között Hívásokat fogadnál, általános és specifikus információkat továbbítanál Látogatói kártyákat...ápr. 23.
-
A központi iroda mindennapi működésének biztosítása kiemeltként az irodai nyitása/zárása Vendégek fogadása és a bejövő hívások, emailek kezelése Beérkező telefonhívások fogadása, irányítása Tárgyalófoglalás kezelés, tárgyalótermek ellenőrzése, rendben tartása Postázás, dokumentum...ápr. 23.
-
Alvállalkozói szerződések előkészítése Teljesítés igazolások előkészítése, adminisztrációja Beszerzések előkészítéséhez ártükör készítése Fontosabb megbeszélésekről írásos feljegyzés készítése Helyszíni jegyzőkönyv készítése Építési naplóba bejegyzések Formanyomtatványok, sablono...ápr. 23.
-
Telefonok kezelése Ügyfelek fogadása Postázás Futárok koordinálása Adminisztratív feladatok ellátásaápr. 23.
-
Vendégek koordinálása, segítése Adminisztratív feladatok ellátásápr. 23.
-
Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven. Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése...ápr. 23.
-
Customer Support Representative gyakornok (holland) - XII. kerület
1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megkeresések kezelése, Rendeléskezelés: rendelés bevitel, árellenőrzés, ren...ápr. 23. -
Adminisztratív feladatok ellátása HR osztály munkájának segítéseápr. 23.
-
Az új munkatárs feladatai: képviseli a tulajdonosi értékeket viselkedésével, kommunikációjával, hozzáállásával az érkező vendégek fogadása, nyilvántartásba vétele, távoztatása információ nyújtás a környék látnivalóiról, rendezvényeiről e-mail-ek, telefonok fogadása, megválaszolá...ápr. 22.