Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák angol nyelvtudással

186 db találat
Szűrés
  • Pénzügyi munkatárs

    1082 Budapest, Corvin sétány 1b.
    A szállodai rendszerben működő egység pénzügyi feladatainak teljeskörű ellátása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, partnerszerződések kezelése Leltárakban való aktív részvétel A könyvelői adatok összesítése, bérszámfejtői anyagok előkészítése, kapcsolattartás a külsős könyvelővel...
    Friss
  • Warehouse administrator

    2903 Komárom, Bánki Donát utca 8.
    Task: Warehouse management Handling and storage in accordance with warehouse and safety regulations and following FIFO methods WMS (Warehouse Management System) daily processing and updating Reporting Stocktaking Creation of warehouse documentation
    Friss
  • Fogorvosi rendelőbe keresünk recepciós-asszisztenst. Napi feladatok ellátása: betegkoordináció: időpontok beírása, tájékoztatás, fizetés-számlaírás, rendelővel kapcsolatos napi feladatok ellátása, 
    Friss
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    Friss
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    Friss
  • Szállodai recepciós

    1061 Budapest, Jókai tér 9.
    Vendégek érkeztetése-utaztatása,számlák kezelése, kiállítása Vendégproblémák kezelése E-mailek megválaszolása Telefonhívások fogadása Szállodai szoftver kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése Segítség nyújtása vendégeknek programok, éttermi asztal foglalásában, vagy taxiren...
    ma 12:53
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    ma 12:10
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    ma 12:10
  • Sales team, az érékesítés támogatása, lead generálás. Online marketing tevékenység, webes és közösségi média felületek kommunikációs stratégiájának támogatása, hírlevelek és weboldal tartalmának frissítése, statisztikák elkészítése és prezentálása. Offline és online hirdetési és...
    ma 12:00
  • bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzése
    ma 11:20
  • Ügyvezetői asszisztensi feladatok ellátása Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése HR vezető támogatása Számlázással kapcsolatos ügyintézés Szerződések nyilvántartása, teljesítési igazolások visszaérkeztetése Irodai eszközök beszerzése, nyilvántar...
    ma 11:05
  • Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...
    ma 10:20
  • Pályázatkezelés - pályázati programok szakmai és adminisztratív előkészítésének, pályáztatási folyamatának és megvalósításának koordinációja - megújuló energia, infrastruktúrafejlesztési programterületeken: Pályázati felhívások szakmai és adminisztratív előkészítése, előkészítésé...
    ma 10:00
  • Közbeszerzési, beszerzési eljárások műszaki / szakmai dokumentációjának előkészítése, a teljeskörű dokumentáció elkészítésének koordinációja, valamint a beszerzési eljárás lefolytatásának teljeskörű menedzselése (elsősorban ajánlatkérői, de esetenként ajánlatadói oldalról is) Mun...
    ma 09:40
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ma 09:15
  • fiatal külföldi turisták fogadása, informálása, elutaztatása pénzkezelés és adminisztráció maximális vendég elégedettség biztosítása
    ma 00:50
  • Irodavezető

    1078 Budapest, Marek József utca 31.
    Fogászati kereskedelemmel foglalkozó, stabilan növekedő kisvállalkozásunk irodájának vezetésére keresünk hosszú távra tervező, változatos feladatokat kedvelő munkatársat. Ha lendületes és lelkes vagy, aki segít összefogni a cég működését, és feltalálja magát az irodai feladatok m...
    tegnap 21:50
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    tegnap 16:15
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim