Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal

25 db találat
Szűrés
  • megrendelések feldolgozása szállítási határidők ellenőrzése az ügyfelekkel és a beszállítókkal való kapcsolatok fenntartása és építése dokumentumok előkészítése a könyvelés számára a kibocsátott és a fogadott számlák nyilvántartása bérelszámolás előkészítése az iroda működéséhez...
    tegnap 11:49
  • Lelkesedsz a nemzetközi kapcsolatok kiépítéséért? Szeretsz utazni? Inspirál a multinacionális környezet? Akkor megérkeztél, ne keress tovább! Az új kolléga feladata az lesz, hogy ápolja a vállalat nemzetközi kapcsolatait és megkönnyítse a globális együttműködést. Ha szívesen dolg...
    tegnap 10:49
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    tegnap 16:55
  • Office manager

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office management with accounting skills office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and fil...
    máj. 14.
  • Levelek érkeztetése Szerződések készítése Beszállítókkal és Bérlőkkel való kapcsolattartás Táblázatok kezelése Irodaházak mindennapos ellenőrzése Felsővezetők támogatása
    máj. 14.
  • Külföldi partnerekkel kapcsolattartás Import árubeszerzés, reklamációkezelés, export ügyintézés és/vagy Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Készletek folyamatos figyelése, rendelések bonyolítása Elemző táblázatok, kalkulációk, árajánlatok ké...
    máj. 14.
  • operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...
    máj. 14.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    máj. 13.
  • Német nyelvű ügyintéző

    Baden-Württemberg, Németország
    A kivitelezőcsapatok munkájának támogatása német és magyar nyelven Anyagbeszerzés, azok mennyiségi és minőségi ellenőrzése Szerszámok, a cég működéséhez szükséges eszközök, anyagok igényfelmérése, beszerzése, javíttatása Céges járművekkel kapcsolatos ügyek intézése Törzsadatok ke...
    máj. 13.
  • Szivattyútechnikával és vízgépészettel foglalkozó szakcég műszaki munkatársat keres. Főbb feladatok: - bejövő megkeresések kezelése, - ügyfelekkel történő kapcsolattartás - munkák helyszíni felmérése - árajánlatok készítése - árajánlatok lekövetése - irodai adminisztrációs felada...
    máj. 13.
  • Napi szintű operatív feladatok Beérkező igények koordinálása Német és angol nyelvű partnereinkkel (Vevő, szállító) napi szinten való kapcsolattartás Üzletkötők munkájának támogatása, ajánlatok és megrendelések rögzítése Komplett IMPORT beszerzés: megrendelések leadása beszállítók...
    máj. 13.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...
    máj. 12.
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    máj. 12.
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    máj. 11.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    máj. 11.
  • - Cégek teljes körű könyvelési feladatainak elvégzése - Könyvviteli zárások, éves beszámolók összeállításában való részvétel - Adóbevallások elkészítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    máj. 11.
  • Általános irodavezetői feladatok ellátása. 2-4 fővel való közös csapatmunka. Ügyvezető munkájának segítése és támogatása.Bankkal, Lízing céggel és könyveléssel való kapcsolattartás, banki utalások kezelése. Kimutatások készítése havi rendszerességgel. Számítógépes adatbeviteli fe...
    máj. 11.
  • Kereskedelmi asszisztens

    2040 Budaörs, Építők útja 2-4.
    Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt  árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...
    máj. 11.
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim