Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal
99 db találat
Szűrés
-
Vendégek fogadása, regisztrációja A központi számra érkező hívások fogadása, továbbítása A kimenő és bejövő posta kezelése Az épülethez kapcsolódó rendelések (pl. kávé, víz) Belépőkártya-készítés Céges buszok szervezése, koordinációja Szükség esetén a gépjárműflotta-menedzser hel...tegnap 17:23
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésetegnap 15:28
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésetegnap 14:30
-
Az adott osztály munkájának támogatása Külföldi vagy belföldi megbeszélések és látogatások szervezése és előkészítése Prezentációk, statisztikák, jelentések készítése Dokumentációkezelés Fordítási, tolmácsolási feladatokban való részvétel Bejövő és kimenő posta kezelése Megrendel...tegnap 14:14
-
Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetéstegnap 13:34
-
Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése - Excel táblázatokban Dokumentumkezelés, -archiválás Vállalatirányítási szoftver kezelése (SAP) Társosztályokkal való kapcsolattartás Kimutatások, riportok készítésetegnap 11:09
-
Te leszel az, aki gondoskodik arról, hogy a központi iroda zökkenőmentesen működjön. A napi rutinok mellett különös tekintettel az iroda nyitására és zárására, hogy mindenki a megfelelő környezetben kezdhesse és zárhassa a napot. A front office csapat tagjaként te lesz cégünk arc...tegnap 10:33
-
Üzleti ügyfélkör szerződéseinek kezelése, gondozása Ügyféligények és reklamációk megválaszolása, üzleti ügyfélkör kérdéseire írásos válaszadás Az üzlet és műszaki törzsadatok szükség szerinti pontosítása Kereskedőváltással kapcsolatos feladatok - SM jelentések indítása, tarifavál...ma 10:10
-
Az OPUS ENERGETIKA Gépjármű üzemeltetés szakterülethez tartozó adminisztrációs feladatok ellátása. Adatszolgáltatás koordinálása, adatok kiértékelése, továbbítása. Megrendelések, adatszolgáltatások készítése, nyomonkövetése. Beérkező számlák kezelése. A csoport tevékenységével ka...ma 09:45
-
Számviteli zárási ütemterv összeállítása, feladatok koordinálása, az elszámolt költségek ellenőrzése Másodlagos tevékenységek gazdaságossági szempontból történő vizsgálata, az elszámolt költségek okozathelyességének ellenőrzése, számlázás előkészítése Gazdasági folyamatok rendsze...ma 09:05
-
adminisztratív feladatok ellátása: iratkezelés, az elektronikus szakrendszerek kezelése; beérkező és kimenő postai, illetve elektronikus küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása; általános irodai feladatok elvégzése: nyomtatás, fénymásolás, szkennelés; munkaerő nyilvántart...ma 07:50
-
A SPAR online shop működésével összefüggő statisztikák, riportok elkészítése Termékadatok, termékkategóriák, promóciók, árak karbantartása, nyomon követése Aktív részvétel az online shop működtetésében Adminisztratív jellegű feladatoktegnap 19:05
-
A KOMETA belföldi húsértékesítési folyamatainak támogatására keressük leendő kollégánkat. Ezek a feladatok várnak az új kollégánkra, aki Te is lehetsz: Beérkezett belföldi megrendelések intézése, SAP rendszerbe történő rögzítése A rendelések folyamatos nyomon követése, jelentések...tegnap 16:15
-
Adminisztrációs munkatárs (Ingatlanfejlesztési, -üzemeltetési területen)(1089 Budapest, Orczy út 44-46.)
1089 Budapest, Orczy út 44-46.Hibajegyek kezelése, nyomon követése, dokumentálása Beérkező dokumentumok, iratok, számlák ellenőrzése, iktatása, archiválása Számlák tartalmi ellenőrzése, ezzel kapcsolatos mindennemű ügyintézés Szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés Könyvelésre kerülő anyag teljes adminisztráció...tegnap 15:05 -
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...tegnap 13:30
-
RRF-2.1.2-21-2022-00008 sz. projekt munkafolyamataiban való adminisztratív részvétel Szakmai asszisztencia biztosítása a projekt szakmai vezető munkájának támogatására Digitális eszközök beszerzését követően az eszköznyilvántartások kezelése A területet érintő beszerzési eljáráso...tegnap 12:40
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...tegnap 12:30 -
Czech or Slovak speaking Credit Control Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies, and processes are correctly implemented in the country of responsibility Prepare bad debt reporting and analysis and other analytics to assist in collections and identify problem are...tegnap 12:30 -
A versenypiaci ügyfélkör szerződéseinek kezelése, gondozása Az ügyféligények és reklamációk megválaszolása Üzleti ügyfélkör kérdéseire írásos válaszadás Az üzlet és műszaki törzsadatok javítása és pontosítása Kereskedőváltással kapcsolatos feladatok - SM jelentések indítása, tari...tegnap 12:05
-
ügyvezető adminisztratív tevékenységében részvétel, munkájának támogatása, vendégek fogadása, időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció, munkavállalók jelenléti íveinek, szabadságainak nyilvántartása, szerződések előkészítés...tegnap 11:57