Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák >10 év tapasztalattal

49 db találat
Szűrés
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    Friss
  • Vendégek fogadása Céges telefon, és központi e-mail cím kezelése Postai küldemények kezelése/iktatása Adminisztrációs feladatok Számlák regisztrálása
    tegnap 16:45
  • Kereskedelmi asszisztens

    1112 Budapest, Budaörsi út 153.
    az üzletkötők munkájának támogatása ügyviteli program kezelése beérkező rendelések és ajánlatkérések kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás bejövő és kimenő szállítások megszervezése, ütemezése általános irodai feladatok elvégzése (telefonkezelés, levelezés…stb.)...
    tegnap 15:30
  • Feladatod lesz műszaki dokumentumok irányítástechnikai részeinek elkészítésében való közreműködés Az aktuális projektekben való részvételben is számítanak a segítségedre: megújuló, hagyományos és atomerőműves szakterületeken - számítógépes rajzolás, dokumentáció összeállítás-sze...
    tegnap 12:55
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Páciens Koordinátor

    1033 Budapest, Kaszásdűlő utca 7.
    Főbb feladatok, munkák: · Klinikánkra beérkező páceinsek üdvözlése, fogadása, eligazítása, valamint informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban · A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása · Páciens kezelő rendszer kezelése - időpontok szer...
    tegnap 12:20
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    tegnap 09:00
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    máj. 29.
  • - adatkezelés - adatrögzítés - logisztikai ügyintézés: logisztikai szervezeti egységek munkájának támogatása, asszisztencia - irodai adminisztráció: postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés - számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozása
    máj. 29.
  • A feladatod közé fog tartozni az adatmigrációs folyamatokban való aktív részvétel. Rád bízzák az Excel táblázatok szűrését (adatbázis ellenőrzését, a hiányzó adatok rögzítését), valamint továbbítását az illetékes szakterületeknek. Részt veszel a projekt megbeszéléseken...
    máj. 29.
  • Figyelmesen és empatikusan hallgatod a hívó felet, elemzed a kérdését, majd Megfelelő megoldást kínálsz, és hozzájárulsz egy pozitív élményhez Rögzíted a fontos részleteket, és gondoskodsz arról, hogy mindenki értve és megbecsülve érezze magát Törzsadatok változásait vezeted a re...
    máj. 29.
  • A feladatod közé fog tartozni a beérkező ügyfélmegkeresések feldolgozásának támogatása. Számítanak a segítségedre a beérkező e-mailek kategorizálásában. Rád bízzák az alapvető ügyek intézését (személyes adatok, elérhetőségek aktualizálása, szerződéses adatok pontosítása). Teendői...
    máj. 29.
  • Adminisztratív feladatok ellátása. Esetenként a nagykövetségi autók vezetése. Árajánlatok bekérése, projektek kezelése. A pozició lehet teljes munkaidő (határozatlan idejű szerződés) és részmunkaidő (határozott idejű szerződés)
    máj. 29.
  • Elsődlegesen adminisztratív munkakörbe keresünk rész-, vagy teljes munkaidőbe munkatársat XVIII. kerületi székházunkba. Feladatok: A vezetők munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok végzése, koordinálása. Megbeszélések, érteke...
    máj. 28.
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 28.
  • Online számlanyilvántartó rendszerbe adatok- és dokumentumok betöltése Adatok ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel Szoftverfejlesztés támogatása (észrevételek, javaslatok)
    máj. 28.
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    máj. 28.
  • Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    máj. 28.
  • Recepciós

    1158 Budapest, Klebelsberg Kunó utca 21.
    Telefonközpont kezelése Vendégek / ügyfelek útba igazítása Üzenetek továbbítás
    máj. 28.
  • irodai adminisztrációs feladatok, iktatás és iratrendezés, telefonos és elektronikus kapcsolattartás az ügyfelekkel, postai küldemények feladása és rendezése, szerződések és egyéb iratok leadása
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim