Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
21 db találat
Szűrés
-
-Ügyfélszerzés Magyarországon -Vevőkkel történő adásvételi szerződés megkötésére irányuló tevékenység végzése -Értékesítési hálózatok szervezése -Versenyhelyzet elemzése a magyar piacon -Promóciós tevékenységek szervezése -Vásárokon és kiállításokon való részvétel. -Termékek prom...tegnap 17:20
-
pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállításategnap 15:18
-
Építőipari, irodai adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Bejövő és kimenő megrendelések kezelése Pénzügyi feladatok elvégzése Cégvezető személyi asszisztensi feladatainak ellátásategnap 08:15
-
Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00tegnap 18:00
-
A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítésetegnap 13:25
-
ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...tegnap 10:50
-
Kreatív vagy, aki állandóan tele van ötletekkel? Mindezek mellett szereted az ötleteidet végig is kísérni egészen a megvalósulásig? Mindig is szerettél írni hosszabb-rövidebb szövegeket mondjuk Facebook-ra vagy egy blogba? Szeretsz egyedül dolgozni otthon, de jól érzed magad, ha...tegnap 00:35
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 14.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásmáj. 14.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...máj. 14.
-
Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...máj. 14.
-
munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...máj. 14.
-
Budapesti irodánkba keresünk értékesítési asszisztenst! Rendelések felvétele, feldolgozása, visszaigazolása Számlák, szállítólevelek elkészítése Emailek, hívások fogadása, kezelése Kintlévőségekről szóló értesítés küldése a partnerek felé, ennek nyomon követése Key Account-ok m...máj. 13.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásamáj. 12.
-
Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...máj. 12.
-
üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...máj. 11.
-
Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...máj. 11.
-
Job Purpose As an Accountant working with Master Data, you will be involved in transitions and own the master data processes within Europe. Job Responsibilities Being involved in the transition of master data processes within Europe Master data processing and management (vendor,...máj. 09.
-
Megrendelések rögzítése és kezelése SAP vállalatirányítási rendszerben szerződések, rendelések alapján; Az üzleti terület számlázási tevékenységének koordinálása, a számlázás előkészítése, számlakérők kiküldése; Pénzügyi elhatárolások kezelése; Megrendelésekhez kapcsolódó számlák...máj. 09.
-
Feladatod lesz az értékesítő kollégák támogatása, prezentációk, leírások és fordítások készítése A teendőid közé fog tartozni a lekérdezések, riportok, kimutatások készítése, valamint az adatbázisokban való keresés Rád bízzák a szerződések előkészítését és aláíratását, a kapcsola...máj. 08.